جزییات خبر

در هفتمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس " شهید تندگویان"؛

مقاله حمزه زارعی از مجتمع گاز پارس جنوبی بعنوان طرح برتر به مرحله ی نهایی راه یافت

مقاله حمزه زارعی از مجتمع گاز پارس جنوبی بعنوان طرح برتر به مرحله ی نهایی راه یافت
(یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶) ۱۲:۵۳

حمزه زارعی، کارمند پژوهشگر و محقق مجتمع گاز پارس جنوبی توانست با ارائه مقاله به عنوان طراحی و تولید آنالایزر توتال سولفور در هفتمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس به عنوان طرح نوآورانه برتر انتخاب گردد و به مرحله نهایی راه یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حمزه زارعی پژوهشگر و محقق جوان مجتمع گاز پارس جنوبی توانست با ارائه مقاله با عنوان طراحی و تولید آنالایزر توتال سولفور در هفتمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس «شهید تندگویان»، به عنوان یکی از طرح های راه یافته به مرحله نهایی خوش بدرخشد.

گفتنی است؛ پس از ارسال فراخوان و اطلاع رسانی جشنواره ملی دانایی خلیج فارس، 223 طرح نوآورانه از 21 استان کشور دریافت شد که استان خوزستان با 43 طرح و بعد از آن استان تهران با 42 طرح بیشترین آمار را داشتند. همچنین شایان ذکر است، از این میان 52 طرح دریافتی دارای گواهی ثبت اختراع نیز بوده اند.

کمیته علمی جشنواره شامل سه بخش علمی برق و الکترونیک، مکانیک ، نفت و فرآیند با حضور 83 داور از دانشگاه‌ها و صنایع نفت وگاز کشور به بررسی و ارزیابی نوآوری‌های این دوره از جشنواره پرداختند.

از میان این طرح‌ها، در نهایت تعداد 18 طرح برگزیده شده و به مرحله نهایی راه پیدا کرده اند که اثر حمزه زارعی کارمند جوان مجتمع گاز پارس جنوبی با عنوان طراحی و تولید آنالایزر توتال سولفور یکی از این طرح های برگزیده می باشد.

در تاریخ 7 اسفند ماه 1396 با حضور اعضای کمیته علمی جشنواره، صاحبان طرح‌ها به ارائه طرح و مستندات آن می‌پردازند و پس از ارزیابی نهایی، 5 طرح برتر انتخاب و جوایز خود را دریافت خواهند نمود.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶) ۱۲:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید