جزییات خبر

بیاتی:

نوروز 96 میزبان خانواده‌های کارکنان مجتمع معظم گازپارس جنوبی خواهیم بود

نوروز 96 میزبان خانواده‌های کارکنان مجتمع معظم گازپارس جنوبی خواهیم بود
(چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵) ۱۴:۴۶

نایب رئیس شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: نوروز 96 با طرح بهاریه میزبان خانواده‌های کارکنان این مجتمع معظم خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، علی بیاتی با اعلام این خبر افزود: در طرح بهاریه 96 که از 26 اسفندماه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد یافت، با برنامه‌های متنوع فرهنگی، تفریحی، ورزشی و سیاحتی تدارک دیده شده جهت کارکنان اقماری و خانواده‌های ایشان به استقبال سال جدید خواهیم رفت.

بیاتی ایجاد روحیه نشاط کاری و افزایش رضایتمندی کارکنان را از جمله اهداف برنامه‌های نوروز 96 برشمرد و خاطرنشان ساخت: افزایش تعامل با خانواده‌های پرسنل اقماری، آشنایی خانواده‌ها با شرایط منطقه و محیط کاری و نیز معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری صنعتی و زیست محیطی عسلویه به مهمانان از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های نوروزی می‌باشد.

رئیس شورای فرهنگی مجتمع گفت: برگزاری جشن‌های عیدانه، بازدید از موزه و آثار باستانی سیراف، شاهنامه‌خوانی، اجرای موسیقی زنده سنتی، مسابقات قرآنی، ویژه برنامه‌های کودکان، گشت‌های دریایی، استفاده از سواحل زیبای خلیج فارس، بازدید از پالایشگاه‌های مجتمع، پخش فیلم‌های سینمایی، برگزاری مسابقات ورزشی متنوع و گشت‌های درون‌منطقه‌ای از مهمترین برنامه‌های تعطیلات نوروزی خواهد بود.

وی درخصوص تخصیص هزینه سبد نوروزی اظهار داشت: طبق تصمیم اتخاذ شده از سوی شورای فرهنگی مجتمع، جهت تمامی همکاران رسمی، پیمانی، قرارداد مستقیم و نیروهای پیمانکاری که در پیمان‌های مجتمع فعالیت می‌نمایند و اسامی آنها در سیستم جامع ثبت شده است هزینه سبد نوروزی به‌صورت غیرنقدی تخصیص یافته که در اسفندماه 95 تقدیم ایشان خواهد شد.

بیاتی یادآور شد: در راستای انجام خدمات درمانی خانواده های محترم همکاران در طول ایام نوروز 96 برای هریک از کمپ‌های مجتمع پرستار خانم توسط بهداری و بهداشت صنعت نفت به‌کار گرفته خواهد شد.

نایب رئیس شورای فرهنگی در پایان ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءا... این برنامه ها که با حمایت مدیریت محترم عامل مجتمع و با تلاش‌ خستگی ناپذیر همکاران ما در روابط عمومی، خدمات اداری و اجتماعی، حمل‌ونقل، مستغلات، حراست و دیگر واحدها تدارک دیده شده است رضایت خاطر خانواده‌های محترم کارکنان این شرکت معظم را جلب نماید.

(چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵) ۱۴:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید