جزییات خبر

با انجام عملیات تحویل گیری کامل فازهای 15 و 16 پارس جنوبی؛

اولین جلسه کمیته فنی بازرگانی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

اولین جلسه کمیته فنی بازرگانی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶) ۱۳:۱۴

با انجام اقدامات تحویل گیری کامل فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، نخستین جلسه کمیته فنی بازرگانی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیران و کارکنان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محسن رسولی رئیس خدمات پیمان‌های پالایشگاه ششم با اعلام این خبر گفت:مطابق قانون برگزاری مناقصات،تمام دستگاه های مناقصه گزار مکلفند برای انواع کارهای پیمانکاری و تأمین کالا و همچنین مناقصات عمومی و محدود که در قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه اجرایی بند ج ماده 12 این قانون تصریح شده است، مقررات ارزیابی کیفی را رعایت نمایند.

رسولی با اشاره به اهمیت و تأثیر ارزیابی کیفی مناقصه‌گران در افزایش کارایی مناقصات و تضمین کیفیت کالاها و خدمات اظهار داشت: ارزیابی کیفی جهت به کارگیری مناقصه‌گران توانمند صورت می‌گیرد تا با ایجاد فضای رقابتی و رعایت عدالت، مناقصه گری که توانایی انجام تعهدات موضوع مناقصه را داشته باشد در فرآیند مناقصه شرکت نماید.

رئیس خدمات پیمان‌های پالایشگاه ششم در ادامه با اشاره به ضرورت و اهمیت تسریع در روند ارزیابی کیفی و مالی مناقصه‌گران افزود: پس از تفکیک پالایشگاه‌های مجتمع، هر پالایشگاه می بایست به صورت جداگانه اقدام به تشکیل کمیته فنی بازرگانی نماید.

وی ادامه داد: پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز هم از این امر مستثنی نبود و پس از تحویل گیری پالایشگاه از پیمانکار طرح، اقدام به تشکیل کمیته فنی بازرگانی نمود.

این مقام مسئول با بیان اینکه اعضای کمیته فنی بازرگانی پالایشگاه ششم، به پیشنهاد مدیر پالایشگاه و تأیید مدیر عامل محترم مجتمع انتخاب گردیده‌اند گفت: برای رفع ابهامات و سؤالات اعضای کمیته فنی بازرگانی پالایشگاه، در اولین جلسه این کمیته که به مدت 8 ساعت به طو ل انجامید، از آقای کیانی رئیس محترم کمیته فنی بازرگانی مجتمع دعوت به عمل آمد.

گفتنی است در این جلسه دو عنوان ارزیابی مالی مناقصه مستغلات پالایشگاه ششم و ارزیابی کیفی مناقصه محوطه‌سازی ناحیه فلر این پالایشگاه، بررسی شد و به تأیید اعضای کمیته رسید.

1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶) ۱۳:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید