جزییات خبر

با حضور مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی؛

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد
(چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶) ۱۳:۲۷

مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور مدیران و کارکنان در نمازخانه ساختمان ستاد، پالایشگاه ها و استراحتگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، به مناسبت سالروز شهادت بزرگ بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و ارج نهادن به مقام والای ایثار وشهادت و الگوی برتر زنان عالم و به منظور بسط و گسترش فرهنگ فاطمی، مراسم سخنرانی و عزاداری در مجتمع گاز پارس جنوبی ( ساختمان ستاد، پالایشگاه ها، استراحتگاه ها) برگزار شد.

در مراسم عزاداری و سوگواری که در نمازخانه ساختمان ستاد برگزار شد، حجت السلام والمسلمین رضایی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به بیان ابعاد شخصیتی آن بانوی بزرگوار، به بیان ویژگی ها، زندگانی، جایگاه، مبارزات و مناقب حضرت فاطمه زهرا (س) در موضوعات منزلت زن در اسلام، مقام حضرت زهرا سلام الله علیها در قرآن، پرداخت.

حجت السلام والمسلمین رضایی در ادامه افزود: درس زندگی صدّیقه‌ی طاهره، فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) این است برای ما: تلاش، اجتهاد، کوشش، پاک زندگی کردن؛ همچنان‌که آن بزرگوار یکپارچه معنویّت و نور و صفا بود پاکی و آراستگی و تقوا و نورانیّت آن بزرگوار، همان چیزی است که در طول تاریخ تشیّع بر معارف ما سایه‌افکن بوده است.

در ادامه ی این مراسم سوگواری ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام، سید مصطفی سید میرزایی نیز در رسای بانوی دو عالم به مداحی و نوحه سرایی پرداخت.

2
2
1



مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶) ۱۳:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید