جزییات خبر

با حضور فعال مجتمع گاز پارس جنوبی؛

نهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه افتتاح شد

نهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه افتتاح شد
(یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶) ۱۳:۵۱

آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی با حضور فعال مجتمع گاز پارس جنوبی و با مشارکت ١٣٠ شرکت داخلی و خارجی در قطب انرژی کشور ( شهرستان عسلویه) برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مدیرعامل منطقه ویژه پارس در آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی گفت: بدون تردید برگزاری این چنین نمایشگاههای می تواند مسیر را برای ارائه توانمندی ًهای شرکت ًهای دانش بنیان و سازنده داخلی هموار سازد.

یوسفی در ادامه عنوان داشت: این نمایشگاه که در جوار تاسیسات و صنایع نفت و گاز برپاشده بدون تردید می تواند محلی باشد برای تبادل تجارب صنعتگران، دانشجویان، فعالان حوزه اقتصادی و انرژی، مدیران صنعت نفت و فعالان بخش خصوصی باشد.

مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور فعال در نهمین نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی عسلویه با حمایت کامل از سازندگان داخلی و تکیه بر توان داخلی گام در مسیر شکوفایی اقتصاد کشور برداشته است.


وی عنوان داشت: اکنون پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی با استفاده از دانش و توان بومی و استفاده از تجهیزات و قطعات داخلی الگویی در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

قائم مقام روابط عمومی وزارت نفت نیز این نمایشگاه را اتفاقی میمون در منطقه ویژه پارس برشمرد و گفت: نمایشگاههای صنعت نفت ، از تاثیرگذارترین نمایشگاهها محسوب می شوند که برگزاری ان در مناطق مهمی همچون عسلویه می تواند اثرات مثبت متعددی به همراه داشته باشد.

گفتنی است؛ نهمین نمایشگاه نفت ، گاز،پالایش و پتروشیمی عسلویه در مساحت ٦ هزار مترمربع و با مشارکت ١٣٠ شرکت داخلی و خارجی از تاریخ ٢٤ الی ٢٧ دی ماه برگزار می شود.

 
2
2
عکس
2

1

1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶) ۱۳:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید