جزییات خبر

در راستای مدیریت استرس و اضطراب و روش های کاهش آن در محیط کار و زندگی؛

کارگاه آموزشی" مدیریت استرس" در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

کارگاه آموزشی" مدیریت استرس" در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶) ۱۱:۵۷

کارگاه آموزشی مدیریت استرس و اضطراب و روش های کاهش آن در محیط کار و زندگی در دو نوبت جهت کارکنان روزکار و همچنین کارکنان شیفت شب با همکاری آموزش و بهداشت صنعتی در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.


 به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهدی خضری، مسئول بهداشت پالایشگاه اول گفت: کارگاه آموزشی "مدیریت استرس و اضطراب و روش های کاهش آن در محیط کار و زندگی" با توجه به اهمیت سلامت روان کارکنان و همچنین مقابله با استرس شغلی و با توجه به نتایج معاینات طب صنعتی جهت حفظ و کاهش شاخص های مربوط به بهداشت روان کارکنان برگزار گردید.

خضری در ادامه گفت: با امید اینکه بتوانیم حامیان خوبی از سلامت در پالایشگاه اول باشیم و بر همین اساس به منظور توانمند سازی و بالابردن مهارت مدیریت استرس در افراد، کلاس آموزشی با عنوان مدیریت استرس برای کارکنان پالایشگاه اول شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

وی با اشاره به مهمترین موارد مطرح شده در این دوره افزود: در این دوره، در خصوص علائم استرس منابع و پیامدهای عدم کنترل استرس صحبت و تکنیک های کنترل و مدیریت استرس نیز آموزش داده شد.

دکتر آتشی، ( عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی واحد بوشهر ) به عنوان مربی این دوره آموزشی، در ابتدا ضمن بیان انواع استرس و طبقه بندی آن از نظر کمی ونشانه های استرس در ابعاد جسمی ، روان شناختی، اجتماعی و معنوی فرد توضیحات کاملی در رابطه با عوامل تولید کننده استرس و روش های مدیریت مقابله با این عوامل بیان کرد.

وی در ادامه افزود: انسان ها نمی توانند در محیط کار هر چیزی را تحت کنترل خود درآورند، اما این واقعیت بدین معنا نیست که در شرایط سخت آنها قدرت انجام هیچ کاری را ندارند. یافتن روشها برای مدیریت استرس محیط کار نیازمند ایجاد تغییرات بزرگ نیست بلکه افراد باید بر چیزهایی که تحت کنترل آنها هستند متمرکز شوند.

1
1
1





.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶) ۱۱:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید