جزییات خبر

همگام و همدل با سراسر کشور؛

مراسم حماسه باشکوه 9 دی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

مراسم حماسه باشکوه 9 دی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۹ دی ۱۳۹۶) ۱۵:۴۵

مراسم بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی ماه با حضور گسترده مدیران و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی، با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت امیر المومنین علی علیه السلام برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مراسم بزرگداشت سالگرد حماسه ۹ دی صبح امروز شنبه با حضور مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه های اول تا پنجم و در ساختمان ستاد نیز با سخنرانی حجت السلام پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام پولادی در این مراسم ضمن یادآوری مسائل رخ داده در سال 88 گفت: مردم با بصیرت کشور با حضور خود در روز 9 دی نشان دادند که هیچ دسیسه و نیرنگی نمی تواند کوچکترین ضربه ی به اصل این نظام و ولایت وارد نماید.

وی در ادامه 9 دی را روز بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران دانست و عنوان داشت: این ملت بزرگ و با بصیرت در راه پاسداری از ارزش‌های اسلامی و پیروی از خون شهدای انقلاب اسلامی همواره در کنار رهبری خواهند بود و از ارزشهای والای نظام حفاظت می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: یوم الله ۹ دی روز بسیار مهم و سرنوشت ساز در انقلاب بزرگ و الهی ملت ایران است و وظیفه ما داشتن بصیرت نسبت به این روز می باشد.

وی در ادامه حضور مردم در مراسم گرامی داشت ۹دی را نشان از قدر شناسی آنها از نظام و رهبری عنوان کرد و افزود: اکنون کارکنان و متخصصان پرتلاش جبهه اقتصادی با همت والای خود در گرمترین نقطه ی این مرز و بوم در مسیر عزت و سربلندی کشور گام می نهند و این مهم نشان از اراده و ایمان محکم کارکنان در این مجتمع عظیم است.

1
3
2
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۹ دی ۱۳۹۶) ۱۵:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید