جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی؛

از اولویت های مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی توجه به موارد اقتصاد مقاومتی است

از اولویت های مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی توجه به موارد اقتصاد مقاومتی است
(یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶) ۱۴:۲۴

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تمامی موارد مطرح شده در اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و موجب شکوفایی اقتصاد کشور است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مسعود حسنی با بیان اهمیت بسیار مهم اقتصاد مقاومتی در مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: توسعه کار آفرینی در جامعه یکی از موارد بسیار مهم اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خرد جمعی و گروهی به همراه تلاش مستمر یکی از ارزش های والای مجتمع عظیم گازی کشور است.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: همواره باید اخلاق حرفه ایی و اعتماد سازی سرلوحه تمام کارها قرار بگیرد.

حسنی یادآور شد: محصولات کشور باید دانش بنیان باشد تا روز به روز شاهد رشد و تبلور اقتصادی در کشور باشیم و مسائل مهم در این حوزه را ارتقا دهیم.

وی در ادامه به فرهنگ سازی در اصلاح الگوی مصرف اشاره نمود و خاطرنشان کرد: کاهش مصرف انرژی در کشور باید با فرهنگ سازی و ارائه آموزش های لازم و با برنامه ریزی دقیق نهادینه شود و در این مهم توجه ویژه به اصلاح الگوی مصرف داشته باشیم.

وی گفت: فروش میعانات گازی در مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با اقتصاد مقاومتی در اولویت اول قرار دارد و با بهره مندی از دانش بومی و توان داخلی متخصصان و کارکنان در جهت تولید مستمر و پایدار گاز گام های موثری بر خواهیم داشت.

حسنی در ادامه عنوان داشت: کار و تلاش جمعی در مجتمع گاز پارس جنوبی یک افتخار ملی است و جوانان و متخصصان مجتمع با تمام توان در جهت شکوفایی اقتصاد کشور در مسیر اقتدار گام بر می نهد.

وی به رسالت مهم مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره و گفت: رسالتی که اکنون کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی عهده دار آن هستند رسالتی بسیار مهم و عظیم است که در خانه تک به تک آحاد جامعه، بزرگی کار و تلاش شبانه روزی کارکنان نمایان است.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶) ۱۴:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید