جزییات خبر

همزمان با روز حمل و نقل؛

آیین تجلیل از کارکنان و رانندگان پر تلاش واحد حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی

آیین تجلیل از کارکنان و رانندگان پر تلاش واحد حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶) ۰۸:۳۵

جمعی از مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی، همزمان با روز حمل و نقل در جمع صمیمی کارکنان و رانندگان واحد های مختلف حمل و نقل حضور یافته و این روز را به آنان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، همزمان با روز حمل و نقل، علمدار بابایی، سرپرست مدیریت عملیات مجتمع، حس نوروزی رئیس روابط عمومی، امان اله خدری، رئیس حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی به همراه حجت السلام رضایی، و توانا با حضور در جمع صمیمی کارکنان و رانندگان این روز را به خانواده بزرگ کارکنان واحد حمل و نقل تبریک گفتند.

در این بازدید علمدار بابایی، سرپرست مدیریت عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع رانندگان پرتلاش واحد حمل و نقل گفت: رانندگان و کارکنان واحد حمل و نقل در مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از واحدهای بسیار پر تلاش در مجموعه می باشند.

وی گفت: مجموعه و مدیران مجتمع قدردان تمام زحمات ارزشمند شما عزیزان هستند و اکنون تلاش های زیادی در جهت رفع مشکلات کارکنان و رانندگان حمل و نقل محقق شده است.

بابایی با اشاره به کارهای ارزشمند واحد حمل و نقل به خصوص رانندگان عنوان داشت: کار و تلاش های شما باعث پیشرفت و سربلندی در چرخه ی اقتصادی کشور شده است و انتظار است این گام های بسیار بزرگ شما در راستای شکوفایی کشور موثر باشد.

وی در پایان گفت: تمام واحدهای مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه همبستگی و همدلی دست به دست هم خواهیم داد و آینده بسیار روشنی را برای تک تک افراد جامعه و رونق کشورمان رقم خواهیم زد.

5555
1
6666666
8888
6666
444
6
4
3
2
1
اصلی
مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶) ۰۸:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید