جزییات خبر

مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران:

مجتمع گاز پارس جنوبی با حرکت، چالاکی و پویایی در جهت رسیدن به اهداف شرکت ملی گاز گام برمی‌‌دارد

مجتمع گاز پارس جنوبی با حرکت، چالاکی و پویایی در جهت رسیدن به اهداف شرکت ملی گاز گام برمی‌‌دارد
(یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵) ۱۰:۱۴

غلامرضا بهمن‌نیا، مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز در حاشیه بازدید معاون وزیر نفت از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، در جمع مدیران و کارکنان این مجتمع عظیم گازی کشور گفت: در این مجتمع ارزش‌ها شناخته شده، اصول مشخص و اهداف شرکت ملی گاز در تمام لایه‌ها کاملا تبیین شده است.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، غلامرضا بهمن‌نیا، مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: امروز در پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی شاهد عملکرد بسیار خوب متخصصان و کارکنان این مجتمع می‌باشیم و خوشبختانه این مجموعه توانسته‌اند کارهای بسیار بزرگی را رقم بزنند.

بهمن‌نیا در ادامه عنوان داشت: مدیرعامل شرکت ملی گاز و هیئت مدیره همواره با حضور خود در منطقه حمایت کامل و جامع از عملیات و پالایش نشان داده‌اند و این مهم باعث دلگرمی بسیار خوبی در بین کارکنان خواهد بود.

مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز بر همین اساس افزود: مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی همواره این توجه و حمایت‌ها را با تلاش شبانه‌روزی در تولید پایدار گاز پاس می‌دارند.

وی گفت: آمادگی و انعطاف‌پذیری همراه با پایداری بالا در تولید، در تمامی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی وجود دارد و خلاقیت و نوآوری در بخش‌های مختلف این مجتمع جاری می‌باشد.

بهمن‌نیا عنوان داشت: با تلاش و کوشش باید مسائل نظارتی را در مجتمع گاز پارس جنوبی حل نمائیم و شاهد رشد و سرعت بخشیدن به روند پیشرفت و تولید پایدار گاز در این مجتمع عظیم گازی باشیم.
این مقام مسئول بر همین اساس خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در فصل سرما و در جهت تولید گاز مورد نیاز هم‌وطنان، به حمایت ویژه مدیرعامل شرکت ملی گاز در زمینه‌ى برداشته شدن مشکلات نیاز دارد و این مهم کمک شایانی در عملکرد خوب مجموعه دارد.




مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵) ۱۰:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید