جزییات خبر

با هدف تولید پایدار گاز؛

بازدید مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی

بازدید مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵) ۱۵:۴۷

حمیدرضا عراقی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به همراه مدیران ارشد این شرکت از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حمید رضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از روند فعالیت متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های چهارم، پنجم و فازهای 20 و 21 بازدید نمود.

عراقی با حضور در جمع کارکنان پرتلاش فازهای 20 و 21 پارس جنوبی گفت: خوشبختانه متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته‌اند با ایجاد همکاری بسیار خوب و اثربخش با پیمانکاران واحدهای مختلف این پالایشگاه مهم پارس جنوبی، گام‌های بسیار موثری در جهت روند پیشرفت فازهای 20 و 21 بردارند.

وی گفت: امیدواریم این روند پیشرفت در فازهای 20 و 21 پارس جنوبی با فعالیت بخش‌های مختلف با شتاب بیشتر ادامه پیدا نماید و شاهد شکوفایی بیشتر در اقتصاد کشورمان باشیم.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه‌ی سفر یک روزه به پایتخت گازی کشور، در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز حضور یافت و از نزدیک شاهد فعالیت و فراورش تولید پایدار گاز در این پالایشگاه گازی کشور بود.

مهندس بهزاد سالاری، سرپرست مدیریت پالایشگاه چهارم در ادامه‌ی این نشست توضیحاتی در خصوص روند پیشرفت عملیات بررسی امکان دریافت، تفکیک و شیرین‌سازی برش هیدروکربوری پالایشگاه ایلام در پالایشگاه چهارم ارائه نمود.

لازم به ذکر است، مهندس عراقی در ادامه‌ی بازدید از طرح‌های اجرایی مجتمع عظیم گازی پارس جنوبی، در پالایشگاه پنجم حضور یافت و از نزدیک اجرای طرح صنعتی تصفیه‌ی کاستیک دور ریز در این پالایشگاه را مشاهده نمود.







مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵) ۱۵:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید