جزییات خبر

با گذشت شش ماه نخست سال جاری؛

میزان تحقق اهداف و پیشرفت برنامه های اجرایی مجتمع گاز پارس جنوبی بررسی شد

میزان تحقق اهداف و پیشرفت برنامه های اجرایی مجتمع گاز پارس جنوبی بررسی شد
(شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶) ۰۷:۴۴

جلسه بررسی میزان تحقق اهداف و پیشرفت برنامه های اجرایی شش ماه سال 96 در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد رضا مصلائی، مدیر تعالی سازمانی مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: جلسه بررسی میزان اهداف استراتژیک مجتمع و پیشرفت برنامه های اجرایی با حضور مدیرعامل، مدیران پالایشگاه ها و روئسای واحدهای ستادی، به مدت 2 روز در محل سالن جلسات پالایشگاه اول برگزار گردید.

مدیر تعالی سازمانی مجتمع در ادامه بیان داشت: هدف از برگزاری این جلسات که در هر شش ماه از سال در مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یک شرکت استراتژی محور، حصول اطمینان از تداوم حرکت در مسیر استراتژی های تعیین شده و بررسی میزان تحقق اهداف شاخص های استراتژیک می باشد.

مصلایی خاطرنشان کرد: بر اساس سند استراتژیک مجتمع، هدف گذاری شاخص های استراتژیک در حوزه های مختلف انجام گردیده است و مدیریت ها و واحدهای سازمانی در ابتدای سال برنامه های خود را جهت تحقق اهداف ارائه و در قالب یک کتابچه این اهداف و برنامه های اجرایی تدوین می گردد.

این مقام مسئول گفت: هر سه ماه گزارش میزان تحقق اهداف و پیشرفت برنامه ها از مدیریت ها و واحدهای مختلف احصا و هر شش ماه یکبار با حضور مدیر عامل مجتمع، مدیران و روئسای واحدها در قالب جلسه نسبت به بررسی کامل تر آنها اقدامات لازم بررسی می گردد.

1
اصلی
اصلی
مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶) ۰۷:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید