جزییات خبر

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی؛

مجتمع گاز پارس جنوبی پیشرو در مصرف قطعات و تجهیزات داخلی

مجتمع گاز پارس جنوبی پیشرو در مصرف قطعات و تجهیزات داخلی
(چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۳۰

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در سال 93، یک حرکت و جهش بسیار بزرگ در حوزه ساخت قطعات و تجهیزات داخل و استفاده در سطح مجتمع بزرگ پارس جنوبی شاهد بوده ایم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، جواد سهیلی، سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع با سازمان بازرسی استان بوشهرکه در سالن جلسات پالایشگاه اول برگزار شد گفت: در کشور باید با کمک تمام دستگاه ها و سازمان ها یک حرکت عملی بسیار بزرگ، همسو با جهاد اقتصادی محقق گردد.

سهیلی در ادامه عنوان داشت: مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی تاکنون در راستای استفاده از توان و ظرفیت های داخلی کشور گام های بسیار موثری برداشته است و امیدواریم این حرکت بزرگ با شتاب بیشتری همراه باشد.

وی ادامه داد: اکنون بزرگترین مجتمع گازی کشور، با توجه به نوع و گستردگی در تجهیزات و قطعات پالایشگاهی، با توجه به پتانسیل های بسیار خوبی که در سازندگان داخلی وجود دارد خیلی بهتر و پر رنگ تر می تواند از ظرفیت های داخل استفاده نماید.

این مقام مسئول یادآور شد: برای رسیدن به این مهم، باید با هم اندیشی و هم فکری تمام دستگاه های اجرایی و نظارتی، چالش های پیش رو که در سطح کلان این حوزه وجود دارد مرتفع گردد.

سهیلی در ادامه گفت: با رفع موانع موجود، مجتمع گاز پارس جنوبی با شتاب بیشتری به سمت سازندگان داخلی خواهد رفت و این سازندگان داخلی را در بالاترین سطح ساخت تجهیزات قوی و استوار خواهد نمود.

وی با اشاره به ایجاد پشتوانه ی بسیار محکم در ساخت قطعات و تجهیزات داخلی افزود: با ایجاد کردن پشتوانه قوی جهت سازندگان داخلی، فضای رشد و شکوفایی در سازندگان داخلی به وجود می آید.

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 96 تا 98 در بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی یک جهش بسیار درخشان در بخش ساخت قطعات و تجهیزات داخل محقق خواهد شد که این مهم صرفه جویی اقتصادی بسیار بزرگی را در کشور رقم خواهد زد.

جواد سهیلی، سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع در پایان افزود: مجتمع گازی پارس جنوبی که اکنون بیش از 70 درصد گاز کشور را تامین می نماید می تواند در مجموعه وزارت نفت به عنوان پیشرو در بخش ساخت داخل خوش بدرخشد . گام عملی و بسیار مهمی در بحث اقتصاد مقاومتی بردارد.





مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید