جزییات خبر

در راستای توسعه شبکه یکپارچه مخابرات و فناوری اطلاعات؛

مرکز اپراتوری تلفن پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت راه اندازی شد

مرکز اپراتوری تلفن پالایشگاه ششم  مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت راه اندازی شد
(سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶) ۱۴:۳۰

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در راستای توسعه شبکه یکپارچه مخابرات و فناوری اطلاعات، مرکز اپراتوری تلفن پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمدرضا آرام، رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پالایشگاه ششم با اعلام این خبر گفت: مرکز اپراتوری تلفن این پالایشگاه با تلاش متخصصان واحد ICTو با حمایت‌های مدیریت پالایشگاه ششم راه‌اندازی گردید.

وی افزود: بدون توسعه شبکه یکپارچه مخابرات و فناوری اطلاعات پالایشگاه، اعم از زیرساخت و سرویس و بسترسازی برای استفاده از فناوری اطلاعات و ارائه آموزش‌های لازم به گروه اپراتوری، این امر امکان‌پذیر نبود.

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات پالایشگاه ششم با اشاره به سهولت برقراری ارتباط از طریق مرکز تلفن مایتل پالایشگاه عنوان کرد: استفاده از سیستم‌های مخابراتی در مواقع بحران، ارائه سریعتر و دقیق تر خدمات را در حوزه مدیریت بحران و کاهش چشمگیر خسارات موجب گردیده است.

آرام همچنین با اشاره به رشد روزافزون مخاطرات و حوادث و موقعیت استراتژیک منطقه پارس جنوبی در جهان و نقش مهم سیستم‌های اطلاعات ارتباطی در پیش‌بینی، پیشگیری و مهار بحران تصریح کرد: این مرکز قابلیت ویژه‌ای در مواقع بحران داشته و در صورت قطع خطوط تلفن، امکان برقراری ارتباط با تلفن‌های ماهواره‌ای و دسترسی به سایر خطوط تلفن در بیرون از سازمان را دارد.

این مقام مسئول در پایان گفت: این مرکز با شماره 8000 به صورت 24 ساعته و در دو شیفت به ارائه خدمات به کارکنان پرتلاش پالایشگاه ششم می‌پردازد.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶) ۱۴:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید