جزییات خبر

با تجلیل از کارکنان برتر مسابقات ورزشی و نظام پیشنهادات حراست فاز 12

دهمین نشست هم اندیشی حراست پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

دهمین نشست  هم اندیشی حراست پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶) ۱۲:۴۰

با تجلیل از کارکنان برتر مسابقات ورزشی و نظام پیشنهادات حراست دهمین نشست هم اندیشی واحد حراست پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید محمد مهدی هاشمی، سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم در دهمین نشست هم اندیشی کارکنان حراست پالایشگاه نهم گفت: کارکنان پرتلاش واحد حراست باید اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و قوانین حراستی را با الگو گرفتن از این اخلاق اسلامی برقرار نمایند.

وی در ادمه با اشاره به اهمیت خلاقیت و نوآوری در سیستم مدیریت سازمانی گفت: مجموعه حراست پالایشگاه با استفاده از خلاقیت و روش های نوین و فاصله گرفتن از روش های سنتی به دنبال برنامه ریزی در جهت پیشرفت و ایجاد الگویی برای سایر پالایشگاهای مجتمع گاز پارس جنوبی باشند.

این مقام مسئول تأکید کرد: کارکنان حراست جهت بهره‌مندی از دانش روزآمد در زمنیه حفاظت و استفاده از خلاقیت و استعدادهای نیروی انسانی باید بیشترین تلاش را انجام داده و در این مسیر مهم گام بردارند .

در ادامه محمدرضا مرادی، رئیس واحد حراست پالایشگاه نهم ضمن ارائه گزارش عملکرد واحد حراست گفت: اولویت اول این مجموعه عظیم ، حفاظت و حراست مؤثر از پالایشگاه در عین رعایت تکریم ارباب رجوع می باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه اکنون پالایشگاه‌های مجتمع به عنوان عظیم ترین تولید کننده گاز و اقتصاد کشور می باشند باید نسبت به ارتقاء توانمندی در حوزه های امنیتی اهتمام جدی صورت پذیرد و کارکنان حراست پالایشگاه نهم در این راستا باید تمام تلاش را انجام دهند.

درپایان دهمین نشست هم اندیشی حراست پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از نفرات برتر وفعال در نظام پیشنهادات و مسابقات ورزشی حراست تقدیر به عمل آمد.

 


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶) ۱۲:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید