جزییات خبر

با رعایت کامل مسائل بهداشتی؛

پالایشگاه چهارم رتبه نخست را در بین رستوران های مجتمع گاز پارس جنوبی کسب نمود

پالایشگاه چهارم رتبه نخست را در بین رستوران های مجتمع گاز پارس جنوبی کسب نمود
(چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶) ۱۲:۳۰

با رعایت کامل ضوابط بهداشتی و بر اساس میزان امتیازات کسب شده، رستوران پالایشگاه چهارم توانست در بین رستوران های مجتمع گاز پارس جنوبی خوش بدرخشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، اسماعیل خالقی، رئیس منابع انسانی پالایشگاه چهارم در این باره گفت: رستوران پالایشگاه چهارم در سایه تلاش و با رعایت دقیق مسائل بهداشت فردی، بهداشت تجهیزات و ابزار کار توانست در بین تمامی رستوران های مجتمع رتبه ی نخست را کسب نماید.

وی با اشاره به کسب این موفقیت عنوان داشت: این دستاورد مهم بر اساس رتبه بندی سطح بهداشتی رستوران های مجتمع گاز پارس جنوبی با الگو برداری از استانداردها و الزامات ملی و بین المللی، طی ارزیابی صورت گرفته توسط کارگروه بهداشت عمومی و محیط مرکز سلامت کار محقق شده است.

خالقی در ادامه خاطرنشان کرد: مواردی از قبیل: ریسک های بهداشتی رفتاری و ساختاری در قالب 15 بخش صورت پذیرفته و رستوران پالایشگاه چهارم رتبه اول را در سطح مجتمع به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر استمرار این دستاورد مهم گفت: این انتخاب شایسته حاصل تدبیر و حمایت مدیریت محترم پالایشگاه و تلاش شبانه روزی تمام واحدهای پالایشگاهی بخصوص واحد ایمنی و بهداشت در پالایشگاه چهارم می باشد.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶) ۱۲:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید