جزییات خبر

با حضور سردار اهوازیان؛

مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس در مجتمع گاز پارس جنوبی  برگزار  شد
(دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶) ۱۴:۴۸

گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان, یادگار هشت سال دفاع مقدس در سالن آموزش ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، عبدالفتاح اهوازیان از سرداران دوران دفاع مقدس و جبهه های مقاومت در سوریه و عراق، با حضور در جمع صمیمی مدیران و کارکنان جبهه اقتصادی کشور به روایتگری از دوران هشت سال حماسه، ایثار و شهادت و جبهه های نبرد با داعش پرداخت.

اهوازیان گفت: شما کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با داشتن روحیه انقلابی که در سنگر اقتصادی از خود نشان می دهند، باعث افزایش روحیه و توان سربازان اسلام و مدافعان حرم در جبهه ها هستید و انشالله همواره بتوانید اقتصاد کشور را شکوفا نمایید.

وی در جمع کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: نهضت دفاع مقدس تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دارد .

سردار اهوازیان ادامه داد: امروز مدافعان حرم، حامیان ظهر عاشورا و پیام آور رشادت و استقامت سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام هستند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم موجب زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی و شکوفایی دین اسلام در سراسر جهان شده است و این مهم بیانگر آمادگی کامل قدرت دفاعی کشورمان است.

وی با اشاره به شجاعت والای مدافعان حرم عنوان داشت: مدافعان حریم اهل بیت با بصیرت بسیار بالا به جنگ با داعش می روند و این امر نشان از ولایت پذیری آنهاست و نه چیز دیگری و دفاع از حریم اهل بیت دفاع الهی است.

سردار اهوازیان در ادامه به شهادت مدافع حرم شهید محسن حججی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: شهادت فرزند رشید اسلام محسن حججی بیانگر صحنه کربلا بود که به ما عزت داد و این عزت تا ابد ماندگار خواهد بود.

وی گفت: خانواده های شهدا مدافع حرم بدون هیچ گونه چشمداشت فرزندان و همسران خود را برای دفاع از حریم اهل بیت علیه السلام راهی جبهه های حق علیه باطل کردند و به آن افتخار می ورزند.

سردار اسلام ادامه داد: اکنون باید از راه و منش این شهدای عزیز الگو بگیریم و این مهم را بدانیم که همین شهدای عزیز باعث امنیت و عزت کشور هستند.

1

16
14
13
10
9
7
5
چهارم
3
2

121


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶) ۱۴:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید