جزییات خبر

با هدف حفظ شاخصه های ایمنی؛

برگزاری رزمایش ایمنی و واکنش در شرایط اضطراری در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری رزمایش ایمنی و واکنش در شرایط اضطراری در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶) ۱۳:۳۴

رزمایش اضطراری بحران ERC جهت حفظ آمادگی و واکنش سریع در برابر بحران در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سهیل رفیعی, رئیس بهره برداری پالایشگاه نهم با اعلام این خبر گفت: پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از بزرگترین پالایشگاه گازی خاورمیانه است که نقش اساسی در تامین سبد انرژی کشور دارد .

رفیعی خاطرنشان کرد: رعایت مسائل ایمنی در پالایشگاه نهم از بالاترین درجه اهمیت برخوردار بوده و برگزاری مانورهای ایمنی در همین راستا می باشد .

رئیس بهره برداری پالایشگاه نهم تصریح کرد: رزمایش ایمنی و واکنش در شرایط اضطراری بحران، با انجام سناریو نشت گاز ترش در واحد لخته گیر برگزار شد .

وی افزود: این تمرین با هدف کاهش حوادث، حفظ شاخص های ایمنی و واکنش در شرایط اضطراری با خاموشی پالایشگاه و توقف کامل تولید برگزار شد.

این مقام مسئول یادآور شد: ارزیابی دقیق و واکنش نیروهای واحدهای مختلف پالایشگاه جهت جلوگیری از صدمات و عواقب نشت گاز ترش از مهمترین رکن برگزاری این رزمایش بوده است.

وی افرود: برگزاری چنین رزمایش های در سطح پالایشگاه های مجتمع این امکان را فراهم می کند تا نیروهای عملیاتی تجربه مواجه با حوادث را در زمان بحران کسب کنند تا بتوانند بهترین و کارآمدترین تصمیمات و راهکارها را اتخاذ کنند .

وی با بیان اینکه این رزمایش بدون اطلاع رسانی قبلی انجام شد اظهار داشت: میزان هماهنگی بین واحدها در هنگام برگزاری مانور از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است و مدیران واحدها در انجام این رزمایش واکنش ها و تصمیمات منطقی برای حل بحران فرضی داشتند.

14
13
12
11
10
9
8

6
5
3
2


مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶) ۱۳:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید