جزییات خبر

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

پرداخت ودیعه مسکن به مبلغ 65 میلیون تومان جهت اسکان خانواده کارکنان در شهرستان جم

پرداخت ودیعه مسکن به مبلغ 65 میلیون تومان جهت اسکان خانواده کارکنان در شهرستان جم
(چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶) ۰۹:۲۳

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با مساعدت‌های لازم در نشست هیئت مدیره مجتمع و موافقت مدیر عامل محترم این مجتمع، مبلغ پرداخت ودیعه مسکن تا سقف 65 میلیون تومان به کارکنان جهت اسکان در شهرستان جم بزودی محقق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد رضا بابایی در این باره افزود: در جلسه هیئت مدیره که در هفته‌های گذشته برگزار گردید و با توجه به موافقت‌های صورت گرفته، مقرر گردید همکارانی که تاکنون اسکان آنان در شهر شهید تندگویان به دلیل محدودیت‌های سازمانی صورت نگرفته است، مبلغی را به عنوان ودیعه جهت اسکان در شهر جم به آنان پرداخت می گردد.

وی با اشاره به سقف مبلغ پرداختی در قبل از این مصوبه افزود: میزان ودیعه‌ی قبل که طبق مجموعه مقررات وزارت نفت به کارکنان پرداخت می نمود، 15 میلیون تومان بوده است که این مبلغ بسیار ناچیز و کارکنان را با اجاره و یا رهن مسکن دچار مشکل می‌نمود.

بابایی ادامه داد: در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته و موافقت‌های لازم مبلغ 50 میلیون تومان به میزان مبلغ قبلی ودیعه اضافه خواهد شد.


وی گفت: کارکنان محترم مجتمع اکنون می‌توانند در شهر جم با اجاره و رهن کامل منزل دلخواه، جهت اسکان یافتن با خانواده خود زندگی آرامی داشته باشند.

مدیر منابع انسانی مجتمع خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه مثبت کلان مدیر عامل محترم در حوزه منابع انسانی و با توجه به تلاش‌های گسترده، خوشبختانه در آینده بسیار نزدیک نیز تعدادی واحدهای مسکونی به عنوان مامورسرا در شهر شیراز مهیا می گردد.

وی به تعداد واحدهای مامورسرا در شهر شیراز نیز اشاره نمود و افزود: تعداد کل واحدهای مامورسرا در شهر شیراز 16 واحد با تجهیزات کامل می‌باشد که این مجموعه فارغ از استفاده کارکنان در حوزه‌ ماموریت‌های اداری و پزشکی، خانواده‌ها نیز می‌توانند در ایامی که به شیراز سفر می‌کنند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

بابایی به مهیا شدن ساختمان مامورسرا در شهر عسلویه نیز اشاره نمود و گفت: یک مجموعه 14 واحدی به عنوان مامورسرا در شهر عسلویه نیز مهیا شده است، لذا این مدیریت در نظر دارد از این مجموعه برای همکاران و خانواده آنان که ساکن شهرک تندگویان می‌باشند و به همراه خانواده جهت خرید و تفریح به شهر عسلویه می‌آیند بتوانند شب را در این مکان اقامت داشته باشند.

محمد رضا بابایی در پایان افزود: واحد منابع انسانی مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی با تمام تلاش در راستای فراهم نمودن سطح آرامش و رفع مشکلات کارکنان قدم بر‌می‌دارد و امیدواریم در سایه‌ی همدلی و هم‌فکری تمامی کارکنان اقدامات شایسته‌ای در این مسیر محقق شود.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶) ۰۹:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید