جزییات خبر

با هدف گسترش فرهنگ سازی و پیش‌گیری از وقوع حوادث؛

از انومالی نویسان برتر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر شد

از انومالی نویسان برتر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر شد
(سه شنبه ۳ اَمرداد ۱۳۹۶) ۰۸:۵۹

آیین تجلیل از انومالی نویسان پالایشگاه چهارم پارس جنوبی با حضور مدیران این پالایشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، در این مراسم سعید ساداتی، سرپرست امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه چهارم ضمن بیان اهمیت گزارش به موقع و مستمر موارد ناایمن آسیب رسان، که یکی از سیستم‌های پیشگیری از حادثه می باشد اظهار داشت گزارش به موقع شرایط ناایمن و گسترش فرهنگ سازی موجب پیش‌گیری از وقوع حوادث خواهد شد.


وی در ادامه افزود: با نگاهی به تمام حوادث بزرگ صنعتی در جهان می‌توان مدعی شد که همه‌ی حوادث بزرگ زنجیره ای از خطای انسانی و نقص در تجهیزات و فرایند بوده که قابل مشاهده و رفع بوده اند.


ساداتی در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا در صورت کارآمد بودن این سیستم، مواردی که پتانسیل بروز خسارت به نیروی انسانی، تولید، محیط زیست و دارایی های سازمان را دارد، به سمع و نظر مسولان واحد ها خواهد رسید که در صورت اقدام صحیح و به موقع این موارد برطرف خواهد شد و حیات سازمان به خطر نمی افتد.


سرپرست HSE پالایشگاه چهارم اظهار داشت: در مجموعه‌ی پالایشگاه چهارم نیز سیستم آنومالی تا کنون حجم بالایی از عدم انطباق ها را کشف نموده که پس از پیگیری توسط مسؤلین رفع گردیده است.


وی در ادامه افزود در برخی موارد انومالی‌های گزارش شده بسیار مهم و حیاتی بوده و قطعاً عدم گزارش به موقع آنها پتانسیل ایجاد حادثه را داشته است که جا دارد از همکاری و مشارکت همکاران در این حوزه تقدیر گردد.


در پایان مراسم، به 22 نفر از آنومالی نویسان برتر پالایشگاه چهارم هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید و توسط مدیریت پالایشگاه مهندس سالاری از ایشان تقدیر به عمل آمد.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۳ اَمرداد ۱۳۹۶) ۰۸:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید