جزییات خبر

در دومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت

مجتمع گاز پارس جنوبی با دو شرکت دانش‌بنیان قرارداد همکاری امضا کرد

مجتمع گاز پارس جنوبی با دو شرکت دانش‌بنیان قرارداد همکاری امضا کرد
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۴:۴۹

قرارداد همکاری شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با دو شرکت دانش‌بنیان به‌منظور ساخت بار اول در دومین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این آیین، گفت: پارس جنوبی مقام نخست حمایت از تولیدکنندگان شرکت‌های دانش‌بنیان ساخت بار اول را در کارنامه دارد و با شدت و قوتی بیش‌ از گذشته، در پشتیبانی و حمایت از این شرکت‌ها حضور خواهد داشت.

احمد باهوش، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این ارتباط، اظهار داشت: ما تلاش کردیم تا با توزیع کار بین شرکت‌های دانش‌بنیان، آن‌ها را توانمند سازیم تا محصولات باکیفیت و فناوری بالاتری تولید کنند.

به گفته باهوش، این شرکت‌ها در شرایط تحریمی بسیار به ما کمک می‌کنند و اکنون می‌توانیم بگوییم سازمان‌دهی این شرکت‌ها بهتر شده است و در چارچوب قانون جهش تولید، بیشتر می‌توانیم از دانش‌بنیان‌ها استفاده کنیم.

در ادامه این آیین، سعید حیدری، مدیر بازرگانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز درباره وضع خریدهای داخلی و خارجی مجتمع در سال ۱۴۰۲ توضیح داد: پارسال ۳۵۷۳ تقاضا داشتیم که شامل ۲۲۷۰۷ قلم کالا می‌شد و مجموع ریالی این خریدها ۱۱.۶ همت بود.

براساس این گزارش، این قراردادها وفق مصوبه معاونت علمی و فناوری و اقتصادی دانش‌بنیان ریاست جمهوری امضا شده است.
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۴:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید