جزییات خبر

مدیر HSE شرکت ملی گاز ایران:

حفظ و مراقبت از سرمایه های انسانی؛ ضرورت و اولویت HSE شرکت ملی گاز ایران

حفظ و مراقبت از سرمایه های انسانی؛ ضرورت و اولویت HSE شرکت ملی گاز ایران
(سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۸:۰۸

مدیر HSE شرکت ملی گاز ایران در نخستین گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت های پالایش گاز گفت: حفظ و مراقبت از جان کارکنان، دارایی ها، آبرو و اعتبار شرکت ملی گاز ایران، ضرورت و اولویت ماست.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید جلال الدین نورموسوی، مدیر HSE شرکت ملی گاز ایران امروز، سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در نخستین گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت های پالایش گاز که با حضور معاون وزیر نفت در امور گاز و  برخی از مدیران ارشد صنعت نفت و گاز کشور و به میزبانی شرکت پالایش فجر جم، در سالن همایش های بین المللی وزارت نفت ( کوشک) برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: نیروی انسانی در صنعت نفت و گاز، سرمایه های عظیمی هستند که ما وظیفه حفظ و صیانت از جان آنان را برعهده داریم که این مهم، تلاش، دقت و روزآمدتر شدن بیشتر ما را می طلبد.

وی ادامه داد: افزایش تاب‌آوری صنعت گاز در برابر حملات سایبری و بازآوری آن در صورت وقوع حمله، ازجمله مهم‌ترین اقداماتی است که برای آن برنامه‌ریزی خوبی انجام شده ولی همچنان نیاز به روزآمدی مداوم دارد که این امر، ناشی از توجه به اصول HSE در بالاترین سطوح وزارتخانه است.

نورموسوی در ادامه، با اشاره به انواع تهدیدات  علیه زیرساخت‌های کشور، اظهار کرد: با توجه به این‌که عمده انرژی کشور را شرکت گاز تأمین می‌کند، هوشیاری و مراقبت پیوسته از زیرساخت‌ها، امری حیاتی و ضروری به نظر می‌رسد.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: تجربه‌ها نشان داده که برای جلوگیری از حوادث، باید درس‌آموزی داشته باشیم؛ چراکه بسیاری از حوادث در شرایط مشابه رخ می‌دهند و دوره‌های درس‌آموزی از حوادث نیز به این منظور برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، نخستین هم اندیشی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، مدیرکل HSE وزارت نفت و جمعی از مدیران صنعت نفت و گاز به میزبانی شرکت پالایش گاز فجر جم در مرکز همایش‌های بین‌المللی وزارت نفت (کوشک) برگزار شد.
(سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۸:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید