جزییات خبر

با تکیه بر توان و دانش نوآورانه متخصصان و کارکنان:

بومی سازی هزار و 100 قطعه و تجهیزات راهبردی در کارگاه مرکزی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

بومی سازی هزار و 100 قطعه و تجهیزات راهبردی در کارگاه مرکزی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰:۱۶

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی از خودکفایی ساخت 930 قلم کالا و تجهیزات فنی با استفاده از دانش و تخصص نیروهای جوان ایرانی و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در سال گذشته خبر داد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بهزاد سالاری در این باره توضیح داد: پالایشگاه چهارم پارس جنوبی با استفاده از توان و دانش جوانان شایسته و کارآمد و دستیابی به دانش روز دنیا از استفاده و بکارگیری کالاهای خارجی بی‌نیاز شده است و با پیروی از فرمایش‌های مقام معظم رهبری و نقشه راه در سال 1403 با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» حرکت خواهیم کرد.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: در سالی که گذشت، با برنامه‌ریزی و تکیه بر دانش و خلاقیت جوانان کشور در کارگاه مرکزی این مجموعه، بیش از هزار و 100 قطعه و تجهیزات کلیدی مورد نیاز ساخته و بومی‌سازی شد.

سالاری در ادامه بیان کرد: در سال 1402 کارکنان و متخصصان این مجموعه توانستند با پیروی از دستورات و قوانین ایمنی بیش از32 هزار نفر روز کار را ثبت نموده و گامی مهم در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بردارند.

به گفته‌ی سالاری، در سال‌های اخیر با وجود تحریم‌های ظالمانه، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان ایرانی توانسته‌اند با شناسایی دقیق نیازمندی‌های این مجموعه، یک انقلاب تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی رقم بزنند و بر همین اساس، در سال گذشته بیش از 2 هزار و 37 مورد عملیات و کار شاخص در کارگاه مرکزی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی ثبت شد.

وی ادامه داد: عملیات راه اندازی کارگاه تعمیرات مبدل یکی از اقدامات شاخص سال جاری در جهت پیشرفت و ثبت اقدامات مهم در کارگاه مرکزی می باشد که با توان نیروهای داخل به بهره‌برداری رسید.
(دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید