جزییات خبر

از سوی مجتمع گاز پارس جنوبی:

اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر

اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
(شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۷:۳۰

مجتمع گاز پارس جنوبی، همسو با مسئولیت‌های اجتماعی بیش از 5 هزار اصله نهال حرا را همسو با توجه ویژه به محیط زیست پیرامونی و گسترش جنگل‌های حرا به محیط زیست استان بوشهر اهدا نمود.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد مسعودنیا، رییس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل در این‌باره بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به کاشت درخت حرا در سواحل مناطق پیرامونی داشته و در این مسیر گام‌های مهمی برداشته است.

مسعودنیا در ادامه افزود: با انجام اقدامات لازم و برنامه‌ریزی در جهت توجه به مسائل زیست محیطی مناطق پیرامونی، مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 5 هزار اصله نهال حرا را به محیط زیست استان بوشهر اهدا و این تعداد در سواحل شهرستان‌های مناطق پیرامونی کاشت گردید.

وی در ادامه تصریح کرد: عملیات پاکسازی سواحل مناطق پیرامونی یکی از برنامه های مهم حوزه محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد و در عمین راستا در سال گذشته بیش از 70 عملیات پاکسازی سواحل با تلاش و اقدامات شاخص متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه و با مشارکت پیمانکاران ، جوامع محلی و سمن های فعال در منطقه به ثبت رسیده است.

امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل در ادامه اظهار کرد: در سال گذشته، بیش از 6 هزار اصله نهال در گونه‌های مختلف بومی و سازگار با منطقه در طبیعت شهرستان های همجوار با همکاری پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی کاشته شد.


وی ادامه داد: یکی از موارد مهم در حوزه توجه به هوای پاک، اختصاص بیش از 15 هکتار از زمین‌های اطراف شهرستان کنگان ( بی‌بی حبش) به پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی جهت احداث فضای سبز و پارک کوهستانی می‌باشد که این مهم گامی بزرگ در جهت توجه به مسئولیت‌های اجتماعی مناطق پیرامونی می‌باشد.


رسانه جدید
رسانه جدید

(شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۷:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید