جزییات خبر

نشست شورای راهبری حراست مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

نشست شورای راهبری حراست مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵:۵۸

نشست شورای راهبردی حراست مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با بررسی مسائل مهم و راهبردی حوزه حراست در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ نشست شورای راهبردی حراست مجتمع گاز پارس جنوبی به میزبانی پالایشگاه نهم مجتمع همسو با بررسی مسائل مهم و کلیدی حوزه حراست به میزبانی پالایشگاه نهم برگزار شد.


شهرام توکلی، معاون سایت دو مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست بیان کرد: واحد حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای افزایش امنیت و آرامش محیط و همدلی بیشتر در بین کارکنان گام های بسیار خوبی برداشته و این مهم رضایت فعلی کارکنان را همراه داشته است.


در ادامه این نشست، محمود طاهری مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن پاس داشت زحمات واحد حراست در این شرایط حساس کنونی، امنیت تولید پایدار را نتیجه تلاش های قوی و یکدست مجموعه حراست دانستند.

وی ضمن برشمردن نوع تهدیدات و پیچیدگی آنها در برهه کنونی، امنیت اقناعی را به منظور همراهی همه افراد سازمان مهم دانست.


در ادامه این نشست نیز حسن اسماعیلی، سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تشکر از حسن نظر مدیران ارشد مجتمع، به تبیین بخش کوچکی از شرایط فعلی پرداخته و ضمن اعلام آمادگی واحد حراست برای حفاظت از دستاوردهای نظام در منطقه، فعالیت همکاران را با اهداف مشخص شده و در راستای چشم انداز مجتمع تعریف نمود.



وی وجود همه ما در این مجموعه را از 2 بعد مد نظر قرار دادند؛ یکی انجام وظیفه و فراهم نمودن معیشت خانواده و دیگری خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران که سرمایه آن ولایت و سیره رسول الله بوده و منتج به ظهور امام زمان(عج) خواهد شد.


نظر به محور برگزاری این دوره از نشست، مقرر شد روسای حراست تاسیسات و اماکن مجتمع مسائل و چالش های پیش رو را به منظور بررسی و اقدام مشترک با دوایر مختلف ستاد حراست تا حصول نتیجه پیگیری و دنبال شود.

رسانه جدید

(شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید