جزییات خبر

همزمان با اولین روز برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی در مجتمع مسکونی پارس جم

همزمان با اولین روز برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی در مجتمع مسکونی پارس جم
(پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲) ۱۵:۳۴

صبح امروز مصادف با اولین روز اعتکاف سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه از این مراسم معنوی در مساجد پیامبر اعظم" ص" و مسجدالنبی بازدید نمود.

 
 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سخاوت اسدی در بازدید از آیین اعتکاف در شهرک مسکونی پارس جم ضمن تقدیر و تشکر از متولیان و مجریان برگزاری این مراسم ارزشمند، اظهار امیدواری کرد: در سایه عنایت حضرت حق، اعتکاف تاثیر تربیتی و فرهنگی لازم را در دانش آموزان عزیز ایجاد نماید.
 
اسدی با اشاره به استقبال و حضور گسترده فرزندان کارکنان پرتلاش قطب انرژی کشور در این مراسم بزرگ معنوی تصریح کرد: لزوم ایجاد جذابیت در برنامه‌های اعتکاف مخصوصاً برای نوجوانان و جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ در راستای برنامه‌های معنوی اعتکاف و در شأن مسجد که خانه خداست، ضرورت دارد تا به این موضوعات پرداخته شود و خوشبختانه در دو مکان مقدس اعتکاف در شهرک مسکونی به این موضوعات توجه ویژه شده است. 
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه عنوان داشت: باید با تلاش و برنامه ریزی بیشتر در جهت جذب نوجوانان و جوانان در مراسمات مذهبی و بخصوص اعتکاف با روش‌های درست اقدامات لازم صورت بگیرد‌.
 
گفتنی است در این بازدید؛ سرکار خانم غفاری سرپرست آموزش و سهیل دلشادی سرپرست امور هماهنگی  شهرک مسکونی پارس جم مدیرعامل سازمان منطقه ویژه را همراهی نمودند.
 
(پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲) ۱۵:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید