جزییات خبر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد:

در مسیر رشد و تولید، باید موانع را در سایه همدلی و کار گروهی در پارس جنوبی مرتفع نماییم

در مسیر رشد و تولید، باید موانع را در سایه همدلی و کار گروهی در پارس جنوبی مرتفع نماییم
(پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲) ۰۹:۰۷

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نشست مشترک با مدیران عامل شرکت‌های اصلی پارس جنوبی، مدیران ستادی و پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: در جهت رشد و تولید پایدار و درخشش اقتصادی کشور باید با تمام توان گام برداشت/ تکلیف شرعی است که کارها را به صورت شایسته انجام دهیم و از هدررفت بیت‌المال جلوگیری کنیم.

 
 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ ذبیح‌اله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر در جمع مدیران عامل سه شرکت اصلی پارس جنوبی، مدیران ستادی و پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی در سالن جلسات پالایشگاه اول ضمن تبریک به مناسبت ماه پرخیر و برکت رجب و سالروز فرا رسیدن میلاد باسعادت امام علی علیه السلام بیان کرد: در سفرهای ریاست قوه قضائیه با توج به شعار سال" رشد تولید و مهار تورم" بخش اقتصاد و تولید در اولویت نخست قرار دارد و کارها در این حوزه با جدیت دنبال می‌شود. 

خدائیان در ادامه تصریح کرد: مسائل و مشکلات شما مدیران و کارکنان خط مقدم جبهه اقتصادی کشور دسته‌بندی و به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مسائل را منعکس خواهیم داد. 

وی با اشاره به اقدامات شایسته و کارهای بسیار شاخص که در پارس جنوبی به ثبت رسیده است، عنوان داشت: با همت و تلاش شما متخصصان و کارکنان نوآور و پرتلاش کشور در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته و زمینه اشتغال جوانان زیادی در پایتخت انرژی کشور فراهم شده و اکنون برداشت حداکثری به صورت شایسته انجام می‌شود وایبن نشان از عزم راسخ شما عزیزان در این منطقه دارد. 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این نشست خاطرنشان کرد: در حاشیه‌ی بازدید از پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی، اقدامات ارزشمندی با همت و تلاش متخصصان این مجموعه به ثبت رسیده و امید داریم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: نواقص و مشکلات در طرح‌ها و پروژه‌ها باید پیگیری و مرتفع گردد، زمان را هرگز از دست ندهیم و پروژه‌های رفع آلودگی‌ها، زیست محیطی، مشعل سوزی و پساب ها را به صورت جدی دنبال نماییم. 

خدائیان در ادامه افزود: در حوزه اقدامات مسئولیت‌های اجتماعی مناطق پیرامونی به صورت دقیق و منسجم و برای جامعه گام برداشته و باید در جهت رونق و آبادانی منطقه بهترین عملکرد به ثبت برسد.
(پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲) ۰۹:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید