جزییات خبر

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

برنامه مکملیاری با ویتامین دی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی

برنامه مکملیاری با ویتامین دی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲) ۲۲:۵۶

برنامه مکملیاری با ویتامین دی (با دوز maintenance) به صورت ماهانه در سطح پالایشگاه پنجم پارس جنوبی در بین کارکنان پیمانکاری پیاده سازی شد

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ کامبیز صفتی بیان کرد: عطف به حساسیت فراوان بخش تغذیه و بهداشت صنعتی واحد HSE پالایشگاه پنجم به سلامت کارکنان در جهت بالا نگه داشتن بازده کاری با داشتن نیروی کار سالمتر، اقدام به پیاده سازی برنامه مکملیاری با ویتامین دی (با دوز maintenance) به صورت ماهانه در سطح پالایشگاه در بین کارکنان پیمانکاری گردید.

 صفتی ضمن تاکید بر اهمیت توجه بیشتر و دقیق تر سیستم به سلامت تمامی نیروهای فعال در واحد صنعت، بیان کرد: همکاران پیمانکار ستون های اصلی ما در سطح اجرایی هستند و حفظ و ارتقای سلامت جسم و روح آن ها، نه تنها رضایت و کیفیت کاری بالاتر ایشان را رقم می زند، بلکه نیروهای سالمتر با انرژی و پتانسیل وسیع تر، بستری برای بهره وری با بازدهی چندین برابر را فراهم می کنند.

وی افزود: دریافت کافی ویتامین دی به علت نقش گسترده این ویتامین در جنبه‌های مختلف سلامت عمومی بدن ازجمله سلامت استخوان و دندان، انقباض مناسب عضلانی و جلوگیری از ضعف عضلات، تقویت سیستم عصبی، ارتقا عملکرد مغزی، تقویت سیستم ایمنی، پیشگیری از سرطان و غیره، اهمیت بسیار ویژه ای دارد. 

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با توجه به فصل پاییز و زمستان که رفت‌وآمد کارکنان در ساعات تاریکی روز می‌باشد و همچنین به علت اینکه در طول ساعات کاری معمولا در محیط بسته یا لباس‌های محافط قرار گرفته و نتیجتا از برخورد کافی با نور خورشید، به عنوان اصلی ترین منبع دریافت ویتامین دی، محروم هستند، اهمیت مکملیاری ویتامین دی به صورت منظم، می‌تواند در کاهش شیوع کمبود این ویتامین حیاتی به حداقل ممکن، نقش بسیار موثری داشته باشد. 

وی گفت: با وجود حضور ویتامین دی در برخی مواد غذایی همچون زرده تخم مرغ، روغن ماهی و.. دریافت کافی آن جهت جبران کمبود یا پیشگیری از آن از طریق غذا امکان پذیر نبوده و مکملیاری مداوم این ویتامین را می‌طلبد.

شاهسونی سرپرست اچ اس ئی پالایشگاه پنجم در ادامه گفت: نقش سیستم نظارتی در حفظ و ارتقا سلامت عمومی نیروی اجرایی، بسیار پررنگ بوده و مستقیما بر میزان و بازده بهره‌وری تاثیر می‌گذارد. 

وی ادامه داد: پالایشگاه پنجم نیز در این راستا نهایت تلاش، دقت و انرژی خود را در برقراری بستری سالم، شاداب و باکیفیت برای نیروهای ماهر خود به کار خواهد گرفت و از هیچ اقدام موثری فروگذار نخواهد بود
(چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲) ۲۲:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید