جزییات خبر

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر :

رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بزرگترین مرکز تولید گاز کشور برکات زیادی همراه خواهد داشت

رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بزرگترین مرکز تولید گاز کشور برکات زیادی همراه خواهد داشت
(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲) ۰۸:۵۴

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر روز گذشته ( سه شنبه، 26 دیماه) در آیین رونمایی از تندیس شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که امروز در بزرگترین مرکز تولید گاز کشور شاهد رونمایی از تندیس سردار اسلام هستیم و این نشان از عزم جهادی مدیران، متخصصان و کارکنان این مجموعه در جهت حرکت در مسیر شهدا و سرافرازی و عزت کشور دارد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: امروز با رونمایی از تندیس سردار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی بار دیگر یاد، نام و خاطره شهدا و رشادت‌های آن عزیزان زنده شده است و آن جانفشانی‌ها و رشادت‌ها همیشه در قلبها مانا و ماندگار خواهد بود.

سردار رزمجو در ادامه تصریح کرد: در دهه‌ی پنجم انقلاب اسلامی شاهد روند پیشرفت و قدرت‌یابی انقلاب اسلامی در مقابل جبهه‌ی استکبار هستیم و امروز ایران اسلامی با تمام توان در مقابل زورگویی‌ها ایستاده و در منطقه با اقتدار تمام و با عزت و سرافرازی گام بر‌می‌دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: شهید سلیمانی در مکتب امام خمینی و مقام معظم رهبری پرورش یافته و در مقابل استکبار و استعمار ایساتدگی کرد، پیروزی‌های بزرگی را رقم زد و برای عزت مسلمین، عزت انقلاب تا پای جان و شهادت جلو رفت و روحیه مبارزه و جهادی آن شهید والامقام مبتنی بر تکلیف الهی بود.

سردار رزمجو افزود: شهید سلیمانی دشمن را به خوبی شناخته بود، رژیم منحوس و کودک کش صهیونیسم را به خوبی شناخته بود و بر علیه طرح‌ها و نقشه‌های آنها در خاکریزهای کشورهای مسلمان جهان ایستادگی کرد.

وی گفت: حاج قاسم در تمام عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی از بعد دفاعی و نظامی یک آینده‌نگر بود که با هدایت منحصر‌به فرد و بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری و جبهه انقلاب اسلامی در صحنه‌ی گیتی این جبهه را گسترس داد و مسیرها را روی ملتهای مسلمان گشود و از طرف دیگر بیداری اسلامی را براساس تدابیر مقام معظم رهبری توسعه داد.






(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲) ۰۸:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید