جزییات خبر

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه بیان کرد:

مکتب حاج قاسم، مکتبی است که هرکس درآن قرار بگیرد شهدایی است

مکتب حاج قاسم، مکتبی است که هرکس درآن قرار بگیرد شهدایی است
(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲) ۰۸:۰۸

سردار محمد حسین بارگاهی، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در آیین رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت است و علاوه بر اینکه می‌تواند تاریخ ساز، عزت بخش و افتخار آفرین باشد و هر کس در این مکتب قرار بگیرد شهدایی است و شهید خواهد شد.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سردار محمد حسین بارگاهی در این آیین که با حضور استاندار، فرمانده سپاه امام صادق "ع" ، رئیس کل دادگستری استان بوشهر، فرمانداران و فرمانده سپاه شهرستان جم و عسلویه و مدیران، کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد گفت: خدمت به جامعه و مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و حاج قاسم سلیمانی برای عزت، شرف و آزادی مردم از بند ظلم و جور کفر تا اخرین لحظه گام برمی‌داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک استراتژیک بزرگ بود و جاذبه بی نظیری در میان امت اسلام و دافعه‌ای بزرگتر در برابر دشمنان داشت، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهان اسلام و یک فقیه جامع الشرایط از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب، بسیار قابل توجه است که باید به آن توجه داشت و همیشه سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

سردار بارگاهی عنوان داشت: شهدای امروز نماد شهدای تاریخ اسلام و مبارزه این سرزمین ایران و در بستر انقلاب اسلامی باعث عزت و افتخار ایران عزیز ما هستند، با حرکت در مسیر شهدا و تکیه بر اراده الهی موفقیت و پیروزی حاصل می‌شود.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه افزود: متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با خلق دستاوردهای مهم در حوزه انرژی و بیشترین سهم در تولید گاز کشور در خط مقدم جبهه اقتصادی گام برداشته و عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

(چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲) ۰۸:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید