جزییات خبر

در راستای توجه به مسائل زیست محیطی مناطق پیرامونی؛

دانش آموزان شهر دوراهک سواحل زیبای بندر دیر را پاکسازی کردند

دانش آموزان شهر دوراهک سواحل زیبای بندر دیر را پاکسازی کردند
(دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲) ۱۱:۲۸

پاکسازی ساحل شهرستان دیر توسط دانش آموزان مدارس دخترانه ابتدایی عصمت و متوسطه پروین اعتصامی شهر دوراهک

 
به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ پالایشگاه پنجم پارس جنوبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در سطح منطقه و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست اقدام به برگزاری مراسم پاکسازی ساحل دیر با همکاری ۷۰ دانش آموز از مدارس دخترانه ابتدایی عصمت و متوسطه پروین اعتصامی دوراهک نمود.

کامبیز صفتی، مدیر پالایشگاه پنجم پارس جنوبی همسو با اهمیت صیانت از محیط زیست افزود: پاکسازی محیط زیست و گسترش فرهنگ محیط زیستی، از مسائل مهمی‌ست که اگر از سنین پایین آموزش داده شود نقش بسزایی در حفاظت و حمایت از محیط زیست در آینده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پالایشگاه پنجم مجتمع در راستای مسئولیت اجتماعی متعهد می‌باشد، تصریح کرد: آموزش و فرهنگ‌سازی به عنوان راهبرد مهم در حفظ محیط زیست ضروری می‌باشد و همه ما رسالت بزرگی در قبال حفظ، حراست و جلوگیری از تخریب و آلودگی محیط زیست داریم و امیدواریم این گونه مشارکت‌ها ادامه داشته باشد.

در ادامه این برنامه، شاهسونی رئیس اچ اس ئی پالایشگاه پنجم با بیان توجه به اخلاق مداری و انجام مسئولیت‌های اجتماعی و هم‌چنین اهمیت به بوم گردی منطقه و مسائل محیط زیستی بیان کرد: حفظ محیط زیست وظیفه‌ای همگانی‌ست و از این رو همگی با احساس مسئولیت، برای گسترش این فرهنگ بایستی تلاش کنیم.
 
وی گفت: هدف از برگزاری این اقدام فرهنگی با همکاری مدارس علاوه بر پاکسازی ساحل، آموزش و توجه به محیط زیست، توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان و مشارکت آگاهانه آن‌ها با همکاری گروهی در انتقال این فرهنگ از طریق همسالان است.
(دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲) ۱۱:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید