جزییات خبر

معاون سازمان حراست صنعت نفت و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران بیان کرد:

معاون سازمان حراست صنعت نفت و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران بیان کرد:
(یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲) ۲۳:۵۵

مدیران، روئسا و کارکنان پرتلاش حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در خط مقدم حفاظت و صیانت از بزرگترین دستاورد ایران اسلامی قرار دارند.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سید احمد طباطبایی در نشست بسیار صمیمی با سرپرست، روئسا و کارکنان حراست مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: پارس جنوبی، گنجینه و دستاورد اول نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و شما کارکنان حراست در خط اول صیانت و حفاظت از این گنجینه بزرگ کشور قرار گرفته اید.

طباطبایی عنوان داشت: میزان ارزش و بهای کار و تلاش شما عزیزان حراستی در این مجموعه ارزشمند کشور با هیچگونه طرح و برنامه ای جایگزین و قابل قیاس نخواهد بود و این خدمات صادقانه شما نزد خداوند متعال ثبت و ضبط خواهد شد.

وی عنوان داشت: کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با این عظمت و ماموریت بسیار بزرگ، میزان بسیار بالای در تاثیرگزاری چرخش اقتصادی کشور ایفا می نمایند و انشاءالله با حول قوه الهی این خدمات شایسته به حکومت عدل صاحب الزمان متصل خواهد شد‌.

در ادامه این نشست، حسن اسماعیلی، سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: اکنون کارکنان حراست در سراسر پالایشگاه های مجتمع با عزم راسخ و ایمان قوی در حفظ آرمان های والای کشور گام برمی دارند.

اسماعیلی ادامه داد: امید داریم در سایه تعامل، همکاری و خرد جمعی دستاوردهای بسیار مهمی را در جهت شکوه و اقتدار ایران اسلامی به ثبت برسانیم.
(یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲) ۲۳:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید