جزییات خبر

در جهت افزایش سطح رفاهی کارکنان:

سالن رستوران ساختمان پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌اندازی و بازگشایی شد

سالن رستوران ساختمان پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌اندازی و بازگشایی شد
(چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲) ۱۴:۲۹

با تلاش و پیگیری های مداوم در جهت افرایش سطح رفاهی کارکنان پرتلاش پالایشگاه هشتم پارس جنوبی سالن رستوران این مجموعه مورد بهره برداری و افتتاح قرار گرفت.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ وهب محمدی، سرپرست منابع انسانی پالایشگاه هشتم پارس جنوبی با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: در راستای حفظ شان و کرامت کارکنان پیمانکاری شاغل در پالایشگاه هشتم و بمنظور یکسان سازی غذای نیروهای پیمانکاری و رسمی سالن رستوران این مجموعه افتتاح شد.

محمدی ادامه داد: یکی از مسائل مهم در این امر حذف غذای یکبار مصرف بوده و با توجه به اینکه همواره ظرفیت واقعی سالن پخت و سرو رستوران شماره 1 این پالایشگاه با محدودیت خدمات رسانی به کلیه ی همکاران مواجه است تلاش گردید با جلب حمایت های مدیریت محترم پالایشگاه نسبت به بازسازی و بهسازی رستوران ساختمان راه اندازی مستقر در ضلع شمال شرقی پالایشگاه اقدام شود.

وی گفت: یکی دیگر از موارد مهم در راه اندازی این سالن، نزدیکی رستوران به محل کار نیروهای عملیاتی می باشد که موجب افزایش انگیزه و ارتقاء رضایتمندی همکاران خواهد شد.

محمدی با تقدیر و تشکر از مدیر پالایشگاه و همکاران این مجموعه در بخش های مستغلات و خدمات رفاهی تصریح کرد: طرح یکسان سازی غذا در حال حاضر برای ۱۰۰ درصد نیروهای پیمانکاری شاغل در این پالایشگاه اجرا می گردد و همچنین بالغ بر ۹۰ درصد کارکنان غذای خود را در رستوران سرو می نمایند.

 وی ادامه داد: با برنامه ریزی موثر نسبت به حذف ظروف یکبار مصرف برای نفرات باقی مانده و بهره مندی آنان از ظرفیت های موجود در رستوران های پالایشگاه در آینده نزدیک اقدام خواهیم کرد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲) ۱۴:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید