جزییات خبر

سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی

کارکنان حراست بازوی توانمند مدیریت و چشم بینای مجتمع گاز پارس جنوبی هستند

کارکنان حراست بازوی توانمند مدیریت و چشم بینای مجتمع گاز پارس جنوبی هستند
(سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲) ۱۹:۰۳

سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست معرفی و تمشیعت روئسای حراست پالایشگاه‌های سیزده‌گانه و عملیات پارس جنوبی گفت: تغییر و جابجایی در مجموعه یک امر مقدس و موجب رشد، پویایی و درخشش در کارها خواهد شد.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسن اسماعیلی، سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست ضمن گرامیداشت روز نهم دی و فرارسیدن سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: همه ما باید گوش به فرمان و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری باشیم و در کارها بصیرت، شجاعت و شهامت داشته باشیم و همیشه از مکتب سردار سلیمانی درس بگیریم و در این مسیر حرکت کنیم. 

وی ادامه داد: کارکنان و روئسای حراست مجتمع گاز پارس جنوبی دارای توانمندی‌های ارزشمندی هستند و امید است در سایه این تغییرات و جابجای‌ها شاهد شکوفایی، پویایی و نوآوری روزافزون در سازمان حراست مجتمع گاز پارس جنوبی باشیم. 

اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: توانمندی شما عزیزان که سال‌ها در حوزه حراست پالایشگاه‌های مجتمع تلاش نموده ،خاک خورده این محیط و فرزند این مجتمع بزرگ هستید را مورد ستایش قرار داده و از خداوند متعال عزت و سلامتی را برای شما عزیران مسئلت می‌نماییم. 

سرپرست حراست مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: ارتباط بسیار خوبی که روئسای حراست با مدیران پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی دارند، نوید آینده بسیار روشن همراه با شکوفایی و ثبت دستاوردهای شاخص را دارد. 
وی گفت: کار‌ خود را با صلابت، محکم و استوار آغاز کنید، سعی کنید به روز باشید و از این تغییرات و فرصت‌ به وجود آمده در جهت ارائه برنامه‌های نو استفاده نمایید. 

اسماعیلی عنوان داشت: صداقت و شرافت را سرلوحه‌ی کارها  قرار داده و مسائل را به صورت دقیق رصد نمایید و با همدلی کامل حرکت کنید تا به فضل الهی شاهد درخشش و عزت در این مجموعه باشیم، ان‌شاءالله
(سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲) ۱۹:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید