جزییات خبر

با هدف نگهداری و تکثیر گیاهان:

احداث گلخانه در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت انجام شد

احداث گلخانه در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت انجام شد
(یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲) ۱۳:۴۰

گلخانه پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با هدف نگهداری و تکثیر گیاهان با همت و تلاش کارکنان مستغلات و فضای سبز این پالایشگاه افتتاح شد.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ گلخانه پالایشگاه سوم پارس جنوبی با هدف نگهداری و تکثیر انواع گیاهان به منظور استفاده در ساختمانها و محوطه پالایشگاه سوم و همچنین فراهم آوردن محیطی دلپذیر جهت ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی و محفل گذران لحظاتی شاد برای کارکنان پالایشگاه سوم افتتاح شد.

گلخانه پالایشگاه سوم پارس جنوبی با حضور مدیر پالایشگاه، جمعی از رؤسای واحدها و کارکنان این پالایشگاه، رسما افتتاح و آماده خدمات رسانی به این مجموعه گردید.

 سید باقر عسکری، رئیس مستغلات پالایشگاه سوم در این باره گفت: گلخانه ای با وسعت ۳۰۰ مترمربع به منظور نگهداری و تکثیر انواع گیاهان اپارتمانی و نهال ساختمانی توسط نیروهای خدوم و پرتلاش مستغلات و فضای سبز پالایشگاه در ضلع جنوب شرقی این پالایشگاه دائر گردید.

وی افزود: در این گلخانه که مکانی جهت لحظاتی هرچند کوتاه اما فرحبخش برای کارکنان و پرسنل سختکوش پالایشگاه سوم فراهم آمده؛ انواع گیاهان آپارتمانی و نهال نظیر؛ چریش، لگنوم، موز، سانسوریا، افوربیا، آنتریوم، کاج مطبق و بسیاری  از انواع دیگر گیاهان, کاشت و تکثیر می گردد.

 عسکری در ادامه تصریح کرد: پروژه احداث گلخانه پالایشگاه سوم یکسال به طول انجامید که طراحی و اجراء این گلخانه صفر تا صد توسط نیروهای زحمتکش مستغلات و فضای سبز پالایشگاه به سرانجام رسید.

وی پیرامون مصالح و متریال به کار رفته در ساخت گلخانه به حصار بلوک سیمانی و اسکلت فلزی جهت استقامت بیشتر بنا در پی و سقف این گلخانه اشاره کرد گفت: و متریال پوشش سقف را نیز پوشش نایلونی ثابت می باشد و اقدامات شاخص در جهت حفظ و نگهداری گیاهان پیاده سازی شده است.

 عسکری در پایان از حمایتهای دلسوزانه مدیر پالایشگاه و زحمات تمامی دست اندرکارانی که به نوعی در جهت انجام این مهم تلاش نموده اند تشکر و قدردانی نمود.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲) ۱۳:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید