جزییات خبر

با تکیه بر توان داخلی و استفاده از روش‌های جدید؛

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی در حال انجام است

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی در حال انجام است
(یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶) ۰۸:۱۹

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع با تکیه بر توان داخلی متخصصان و کارکنان داخلی و استفاده از روش‌های جدید، با پیشرفت بسیار مطلو ب و موفقیت آمیز در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمود بالنده، رئیس تعمیرات پالایشگاه سوم با بیان پیشرفت بسیار مطلوب در روند تعمیرات اساسی این پالایشگاه افزود: تعمیرات اساسی بعنوان مهمترین فعالیت مجموعه فنی و کار گروهی مجموعه کارکنان پالایشگاه با هدف محوری کنترل و پایش خوردگی‌های فرآیندی به صورت سالانه برنامه‌ریزی و اجراء می‌گردد.


وی در ادامه گفت: با توکل و یاری پروردگارمتعال و با تکیه بر توانمندی ها، تجربه، دانش و روحیه کار گروهی و استفاده از روش های جدید برنامه ریزی، اختصاص منابع و توزیع فعالیت ها، تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم از هشتم تیر ماه سال جاری آغاز و با رعایت استانداردهای فنی و ایمنی تاکنون با پیشرفت چشمگیری در حال انجام است.

بالنده به ویژگی‌های مهم و ثمر بخش دوره تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم اشاره نمود و عنوان داشت: سازماندهی نیروی انسانی و هماهنگی بین گروههای مختلف عملیاتی با برنامه ریزی603 مورد فعالیت های تعمیراتی ، نوسازی و تعویض خطوط و بخشهای فرسوده شده بواسطه خوردگی تجهیزات فرآیندی از مهمترین ویژگی‌های این دوره از تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم می‌باشد.


این مقام مسئول ادامه داد: آماده سازی تجهیزات و ابزارآلات، با محوریت کنترل خوردگی و اطمینان بخشی به سیستم های کنترل و ابزار دقیق ، ایستگاههای اصلی و فرعی تولید و توزیع انرژی الکتریکی و انجام تعمیرات پیشگیرانه دستگاههای دوار ونیزبازرسی کلیه برجها و درامهای ردیفهای گازی اول و دوم ، تعویض لاین 30 اینچ خروجی واحد گوگرد سازی به سمت زباله سوز، تعویض کالمنDso separator و همچنین تغییر متریال مسیرهای بخار برگشتی برجهای احیا آمین در ردیفهای گازی اول و دوم از کربن استیل به استنلس استیل از دیگر موارد کلیدی در این دوره از تعمیرات است.


بالنده با آرزوی توفیق و سلامتی برای کلیه کارکنان و کارگران دلسوز و پرتلاش این مجموعه خصوصاً واحدهای تعمیراتی از پشتیبانی فکری و معنوی مدیریت محترم عامل مجتمع و مدیرمحترم پالایشگاه سوم قدردانی نمود.

محمود بالنده، رئیس تعمیرات پالایشگاه سوم در پایان اظهار امیدواری کرد تا ان شاءالله تعمیرات اساسی امسال با رعایت کلیه نکات فنی و ایمنی در موعد مقرر با موفقیت و سلامت به اتمام برسد.

گزارش تصویری تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم 14


تعمیرات اساسی سوم
تعمیرات اساسی سوم
تعمیرات اساسی سوم
اصلی
مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶) ۰۸:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید