جزییات خبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر:

تحول فناورانه با گسترش سطح همکاری دانشگاه با مجتمع گاز پارس جنوبی

تحول فناورانه با گسترش سطح همکاری دانشگاه با مجتمع گاز پارس جنوبی
(پنج شنبه ۷ دی ۱۴۰۲) ۰۰:۰۷

سعید رازقی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در نشست با مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: توسعه ارتباط دانشگاه با مجتمع گاز پارس جنوبی در ایجاد تحول فناورانه می تواند دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سعید رازقی در نشست با بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی و هماهنگ کننده روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: توسعه همکاری دانشگاه با بزرگترین مرکز تولید گاز کشور یکی  از راه های اصلی رسیدن به توسعه  و شکوفایی علمی و اقتصادی کشور است. 

رازقی در این نشست تصریح کرد: راه اندازی دفتر ارتباط با صنعت در مجتمع گاز پارس جنوبی به منظور پیشبرد اهداف متعالی علمی، پژوهشی و فناورانه می تواند دستاوردهای بسیار ماندگار و مهمی را در این مجموعه راهبردی کشور به ثبت برساند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اندیشه‌ و تفکر بسیار مثبت مدیرعامل و مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، سطح همکاری ارزشمند و چشم انداز بسیار روشن در بزرگترین مجتمع گازی کشور طلوع کرده و انتظار داریم روز به روز شاهد دستاوردهای مهم باشیم.

مدیرمنابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این نشست عنوان کرد : دستان نخبگان، پژوهشگران و جوانان فناور را به گرمی می فشاریم.

بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی و هماهنگ کننده روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست ضمن عرض خیرمقدم به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان عسلویه عنوان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی به گرمی و چهره گشاده پذیرای اندیشه های فناورانه و خلاقانه جوانان تحصیل کرده می باشد  و دستان جوان اهل فن را می فشاریم و با آغوش باز پذیرای آنان هستیم.

حیدری در ادامه بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی خود را حامی شرکت های دانش بنیان ، فناورانه و جوانان اهل دانش می داند و همه ابزارها و امکانات این مجموعه را برای موفقیت های روز افزون به کار خواهیم بست.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(پنج شنبه ۷ دی ۱۴۰۲) ۰۰:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید