جزییات خبر

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر

همکاری ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت اجرای برنامه راهیان پیشرفت قابل تقدیر است

همکاری ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت اجرای برنامه راهیان پیشرفت  قابل تقدیر است
(سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲) ۲۳:۵۴

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در دیدار با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و مدیر منابع انسانی این مجموعه بیان کرد: ظرفیت های ارزشمند بزرگترین مرکز تولید انرژی کشور در جهت برگزاری و استقبال از کاروان راهیان پیشرفت مدارس شهرستان های استان بوشهر شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علی موحدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این دیدار بیان کرد: دستاوردها و افتخارات ملی بسیار ارزشمندی در مجتمع گاز پارس جنوبی وجود دارد که این شکوه و عظمت  با انجام برنامه " کاروان راهیان پیشرفت" و زمینه معرفی این افتخارات به دانش آموزان حرکت بسیار بزرگی می باشد.

موحدی در ادامه دیدار با مدیرعامل و مدیر منابع انسانی و هماهنگ کننده روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: برخی نوجوانان و جوانان آشنایی چندانی با دستاوردها و پیشرفت های بزرگ پارس جنوبی ندارند و اکنون همکاری خوب و ارزشمند این مجموعه با مدیریت جهادی احمد باهوش، به عنوان مدیرعامل مجتمع می تواند مسیری روشن را در این حوزه بازگشایی نماید.

وی افزود: امید داریم با افزایش سطح تعامل و همکاری دوجانبه بین مجتمع گاز پارس جنوبی و آموزش و پرورش استان بوشهر بتوانیم در مسیر تعلیم و تربیت دانش آموزان این استان گام های سازنده ای برداریم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این نشست عنوان داشت: آمادگی هرگونه همکاری با آموزش و پرورش استان بوشهر در جهت آشنایی دانش آموزان با دستاوردها و افتخارات ملی در مجتمع گاز پارس جنوبی را داریم .

باهوش عنوان داشت: همکاری بزرگترین مرکز تولید گاز کشور با آموزش و پرورش استان بوشهر می‌تواند در جهت افزایش سطح دانش و توان علمی دانش آموزان این استان کمک نماید و بتوانند با خلاقیت و نوآوری، تلاش و همت شبانه روزی از مدیران توانمند آینده صنعت کشور باشند‌.

بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در ادامه این نشست بیان کرد: این نشست دوجانبه می‌تواند یک آغاز خوب برای پیوند علمی و پژوهشی  صنعت و آموزش و پرورش استان بوشهر باشد‌.
(سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲) ۲۳:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید