جزییات خبر

بازدید فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه استان قم از مجتمع گاز پارس جنوبی

بازدید فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه استان قم از مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲) ۱۵:۴۱

سردار محمد رضا موحد، فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم، حجت الاسلام دشتی نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم با همراهی جمعی از سپاهیان این مجموعه از پالایشگاه اول و دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم به فرمانده، نماینده ولی فقیه و کارکنان سپاه استان قم بیان کرد: متخصصان و کارکنان خط مقدم جبهه اقتصادی در سنگر جهاد اقتصادی بزرگترین خدمت را به کشور انجام می دهند. 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست کارکنان ارزشمند مجتمع را از بسیجیان باصلابت و بااخلاص جامعه دانست و تصریح کرد: در سال های گذشته و بخصوص دوسال اخیر، کارکنان این مجموعه با از خودگذشتگی و روحیه جهاد و سازندگی دستاوردهای خوبی را به ثبت رسانده اند و بیش از ۷۵ درصد گاز کشور را تولید می کنند.

باهوش عنوان داشت: اینجانب، هم توفیق حضور در دوران هشت سال دفاع مقدس را داشته ام و آن دوران را تجربه کرده ام و هم دوران سخت کنونی کشور را و اگر بخواهیم دوران هشت سال دفاع مقدس را با دوران کنونی مقایسه کنیم، باید بگوییم سختی های این دوران بسیار بالاتر از دوران هشت سال دفاع مقدس است و جوانان مملکت در جبهه اقتصادی با تمام توان در حال مبارزه هستند‌.

کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی بسیجیانی هستند که با همت، تلاش و رشادت بالا عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورده اند و خدمت در پارس جنوبی را نوعی افتخار بزرگ می دانند.

در ادامه این برنامه ؛ بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، کارکنان سیزده پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی از سرمایه های واقعی این مجموعه می باشند.

حیدری افزود: کارکنان و تلاشگران جهاد اقتصادی کشور با برنامه ریزی  و کارگروهی در مسیر عزت و سرافرازی کشور گام برمی دارند و تمام تلاش خود را برای پیشرفت و سربلندی کشور بکار خواهند گرفت‌.

در ادامه این نشست نیز ، سردار موحد و حجت‌الاسلام دشتی فرمانده سپاه استان قم و نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم به سخنانی در مورد شکوه و عظمت پارس جنوبی بیان کردند‌
(سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲) ۱۵:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید