جزییات خبر

حسن فرهادی/ سرپرست دفتر مدیرعامل و دبیر هیئت مدیره :

عملکرد هیأت مدیره شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در بازه زمانی یک سال

عملکرد هیأت مدیره شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در بازه زمانی یک سال
(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲) ۰۷:۴۹

حسن فرهادی دبیر هیئت مدیره شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: هیئت مدیره فعلی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از تاریخ 26 مهرماه سال 1401 با نظر اعضای محترم مجمع عمومی عادی شرکت ملی گاز ایران با 7 نفر عضو اصلی و 4 نفر عضو علی‌البدل شروع بکار نمود و طی یکسال گذشته 36 جلسه برگزار نموده، یعنی هر ماه بطور میانگین 3 جلسه برگزار شده است.



به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسن فرهادی، دبیر هیئت مدیره شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: در یکسال فعالیت هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی، 278 درخواست پس از طی فرآیند‌های قانونی طبق اساسنامه شرکت به هیأت مدیره ارجاع شد یعنی بطور میانگین 8 درخواست در هر جلسه.

وی افزود: از درخواست ها و موضوعات ارجاع شده 171 درخواست منتج به مصوبه هیأت مدیره مجتمع شده است،72 مصوبه نیاز به مصوبه و تایید هیأت مدیره محترم شرکت ملی گاز ایران داشته که 42 مصوبه با نهایت همکاری و تعامل سازنده تمامی ارکان ستاد شرکت ملی گاز ایران اخذ شده و 30 مورد در دست اقدام و بررسی می‌باشد.

فرهادی در ادامه تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت که هیأت مدیره شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در میان شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران بیشترین مصوبه و دستور کار را داشته است.

دبیر هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: علاوه بر مصوبات مذکور، گزارش‌ها و تکالیف عملیاتی و پشتیبانی مختلفی از سوی هیأت مدیره برای مدیریتها و واحدهای زیر مجموعه شرکت مشخص شده که تمامی این موارد به دقت مورد پیگیری و بررسی و نهایتا ارائه نتایج به هیأت مدیره قرار گرفت.

فرهادی گفت: اینجانب و 3 نفر از همکاران محترم و سخت‌کوش دبیرخانه هیأت مدیره با تمام تلاش و عرق سازمانی، تمام توان خود را معطوف به انجام وظایف و امور محوله به نحو احسنت در کوتاه ترین زمان ممکن داریم. پس از حضور اینجانب به عنوان دبیر هیأت مدیره تمامی فرآیندهای ارجاعی به هیأت مدیره مکانیزه شده و با سیستمی شدن همه درخواست‌های مطرح شده، به صورت آنلاین و بروز آمارهای دبیرخانه هیأت مدیره برای تمامی اعضای هیأت مدیره قابل ملاحظه و پایش می‌باشد.

وی ادامه داد: بانک اطلاعات درخواست های ارجاعی تدوین و راهاندازی شده و در نظراست به زودی نرم‌افزار هیأت مدیره با زبان برنامه نویسی قدرتمند پایتون راه اندازی گردد.

فرهادی خاطرنشان کرد: با راهنمایی‌های ارزنده رئیس محترم هیأت مدیره و نایب رئیس هیأت مدیره مجتمع، اصلاحات فراوانی در فرآیندهای هیأت مدیره مجتمع صورت گرفته و با همکاری مجموعه مدیریت محترم هماهنگی و نظارت بر تولید، فاصله زمانی توقفات مصوبات هیأت مدیره شرکت ملی گاز ایران با شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی کوتاه‌تر شده و روند بسیار مطلوبی در این خصوص شاهد هستیم.

حسن فرهادی، دبیر هیئت مدیره شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان افزود: امیدواریم که با تلاش جمعی و با استعانت از خدواند متعال بتوانیم بیش‌ از پیش مثمرثمر واقع شویم و در راستای اهداف متعالی شرکت گام برداریم.
(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲) ۰۷:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید