جزییات خبر

با پیگیری های مستمر و شبانه روزی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی صورت گرفت:

با پیگیری های مستمر و شبانه روزی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی صورت گرفت:
(پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲) ۱۶:۱۶

عملیات بهره برداری و راه اندازی ۱۰۷ دستگاه آسانسور در سطح شهرک های شهید تندگویان و ۳۷۲ واحدی با موفقیت انجام شد.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین خسرومنش، رئیس مستغلات مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با حضور مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی و پیگیری های مستمر ایشان، تمامی پروژه های نیمه کاره دستگاه آسانسورهای شهرک های ۲۵۰۰ و ۳۷۲ واحدی، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

خسرومنش با اشاره به افزایش سطح رضایتمندی خانواده های ساکن شهرک پارس جم تصریح کرد: از تعداد کل دستگاه آسانسورهای راه اندازی شده ۶۴ دستگاه مربوط به قرارداد سال ۱۴۰۰ بوده که به صورت کامل مورد بهره برداری خانواده های ساکن قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه آسانسور (۵ دستگاه منطقه ۳۷۲ واحدی و ۱۰ دستگاه منطقه شهید تندگویان) نیز مربوط به قراردادی بوده که مراحل اجرایی آن مربوط به سال ۱۳۹۳ بوده است ولی بنا به دلایل مختلف این قرارداد بر زمین مانده بود که با شروع کار مهندس باهوش، به عنوان مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و با پیگیری های شبانه روزی ایشان، مدیریت منابع انسانی، مهندسی و واحد مستغلات شهرک پس از انجام عملیات تعمیرات اساسی، نوسازی و رفع نواقص طی ماه جاری از ۱۵ دستگاه آسانسور خوشبختانه ۱۳ دستگاه از آسانسورها در سرویس قرار گرفتند.

خسرومنش ادامه داد: تعمیرات دو دستگاه دیگر از آسانسورهای از سال ۹۳ هم اکنون در حال انجام بوده و تا پایان ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با حمایت های بی دریغ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و تمامی مدیران این مجموعه در ماه های پیش رو شاهد تحولات مهمی در حوزه خدمات رفاهی در سطح شهرک مسکونی خواهیم بود.
(پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲) ۱۶:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید