جزییات خبر

همزمان با پانزدهم آذرماه، روز حسابدار

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با مناسبت "روز حسابدار"

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با مناسبت "روز حسابدار"
(چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۱۷

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با پانزدهم آذرماه، روز حسابدار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با پانزدهم آذرماه در پیامی روز حسابدار را به کارکنان پرتلاش مالی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی تبریک گفت.

متن پیام تبریک احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به شرح زیر است:


به نام خدا

همکاران عزیز و گرامی


باسلام و تحیت

پانزدهم آذرماه مزین به نام "روز حسابدار" و پاسداشت از رسالت حرفه‌ای جامعه حسابداری می‌باشد. فرصتی مغتنم است تا با ذکر اهمیت حوزه مالی و حسابداری در تمام شئون اداری، ارزش‌های پویا و بالنده فعالیت‌های شما مجموعه همکاران تلاشگر را در این حوزه یادآوری نموده، به یکایک‌تان خدا قوت و دست‌مریزاد بگوییم.


اینجانب فرا رسیدن این روز را به تمامی کارکنان به‌ویژه شما همکاران حسابدار و کارکنان جهادگر حوزه مالی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم و مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های خستگی ناپذیرتان ابراز داشته، از خداوند متعال سعادت، سربلندی و توفیقات روزافزون شما همکاران گرامی این مجموعه و خانواده‌های محترم‌تان را مسئلت می‌نمایم و امیدوارم با نظارت دقیق و پیوسته بر اجرای فرایندهای انضباط مالی و نیز اتخاذ رویکرد پیشگیرانه و مساعدت‌های اطمینان بخش بنا بر استانداردهای روزآمد حرفه‌ای، شاهد شفافیت، کارآمدی، کاهش هزینه و افزایش مستمر بهره‌وری در این مجتمع صنعتی عظیم باشیم.

احمد باهوش
مدیرعامل

(چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید