جزییات خبر

آمادگی واحد «حراست» مجتمع گاز پارس جنوبی برای صیانت از بزرگترین سرمایه کشور

آمادگی واحد «حراست» مجتمع گاز پارس جنوبی برای صیانت از بزرگترین سرمایه کشور
(جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲) ۲۲:۴۹

رئیس حراست مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر نقش این مجموعه در صیانت از پالایشگاه های مجتمع، بزرگترین سرمایه کشور گفت: نگهداری و صیانت از تاسیسات و واحدهای پایتخت تولید گاز کشور وظیفه بزرگی است که کارکنان حراست آن را به‌ نحو احسن شایسته انجام می دهند‌.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسن اسماعیلی، رئیس حراست مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: انجام ماموریت بسیار بزرگ حفاظت و حراست از تمام واحدهای سیزده گانه  پالایشی کشور، آن هم در شرایط سخت آب و هوایی منطقه جنوب کشور، حرکتی جهادی برای عزت و شکوه ایران اسلامی است که در سایه همدلی و کار تیمی تا امروز کارکنان حراست مجتمع در همه این زمینه‌ها، موفق عمل کرده‌اند.

اسماعیلی بیان کرد: در جهت نوآوری و روزآمد کردن دانش و مهارت های کارکنان حراستی مجتمع گاز پارس جنوبی، آموزش های لازم پیاده سازی شده و امید داریم در سایه همدلی اقدامات شایسته ای به ثبت برسد.

وی افزود: در شرایط حساس و شروع فصل زمستان، کارکنان ارزشمند حراست مجتمع چشم بیدار و ذهن هوشیار و آگاه صنعت نفت هستند و باید بیش از پیش برای اعتلای اهداف مهم و استراتژیک مجتمع گاز پارس جنوبی  تلاش کنند.
(جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲) ۲۲:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید