جزییات خبر

معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران:

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر ایمان و استقامت آرامش و آسایش را برای مردم کشور در فصل زمستان به ارمغان می آورند.

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر ایمان و استقامت آرامش و آسایش را برای مردم کشور در فصل زمستان به ارمغان می آورند.
(سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲) ۱۶:۳۹

معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در نشست با مدیران و کارکنان پالایشگاه دهم پارس جنوبی بیان کرد:کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر ایمان و استقامت، تعهد، تخصص آرامش و آسایش را برای مردم کشور در فصل زمستان به ارمغان می آورند.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سید احمد طباطبایی، معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در نشست با مدیران و کارکنان پالایشگاه دهم پارس جنوبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا "س" گفت: امروز که در پایتخت بزرگ گازی کشور و جمع شما متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع هستیم از برکت خون هزاران شهید سرفراز این مرز و بوم به دست آمده و ما مدیون آن شهدا هستیم و تا آخرین نفس برای عزت کشور حرکت خواهیم کرد.

طباطبایی در ادامه تصریح کرد: با ورود به فصل زمستان و تلاش شبانه روزی شما متخصصان و کارکنان این مجموعه شاهد تولید پایدار و آمادگی صددرصدی پالایشگاه های سیزده گانه پارس جنوبی هستیم و در سایه همدلی و کارگروهی بهترین دستاوردها به ثبت خواهید رسید‌

وی تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با این عظمت و با این ماموریت بسیار بزرگ و میزان بسیار بالای تاثیرگزاری در چرخش اقتصادی کشور، می‌تواند نگاه دشمن را به خود معطوف کند و دشمن قطعا با هدف ضربه زدن به تولید گاز کشور تمام توان خود را به کار بسته و شما مدیران انقلابی و جوانان با ایمان به صورت شبانه‌روزی پای کار این نظام ایستادید و بار دیگر همچون سال های گذشته تولید پایدار را رقم خواهید زد و دشمن را بار دیگر در این جبهه‌ی اقتصادی خار و ذلیل می کنید.

طباطبایی ادامه داد:پایداری تولید گاز و محصولات جانبی در مجتمع گاز پارس جنوبی به امنیت پایدار و تلاش‌ سرمایه‌های انسانی آن گره خورده است و حراست این مجموعه ارزشمند کشور نقش بسیار مهمی در تامین امنیت تولید پایدار دارد.

 


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲) ۱۶:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید