جزییات خبر

مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت خبر داد:

تمام برنامه های پدافند غیرعامل می بایست پروژه محور باشد.

تمام برنامه های پدافند غیرعامل می بایست پروژه محور باشد.
(پنج شنبه ۲ آذر ۱۴۰۲) ۲۰:۰۵

مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت گفت: یکی از اهداف اصلی، پروژه محور ساختن تمام برنامه های حوزه پدافند غیرعامل و مشخص نمودن مسیر اصلی آن است‌.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علی اصغر حق بین، مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت در جمع مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: استمرار فعالیت های ضروری، تقویت مدیریت بحران، کاهش آسیب پذیری و تاب آوری از کارکردهای ضروری و مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی است‌.

حق بین در ادامه عنوان داشت: در حوزه گاز باید پیش بینی های لازم را انجام دهیم و تمام برنامه ها را به صورت دقیق و طبق برنامه پیاده سازی نماییم.


وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری همسو با پدافند غیرعامل اشاره نمود و تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اگر پدافند غیرعامل نباشد در کوتاه ترین زمان ممکن تمام دستگاه ها و تاسیسات مهم بعد از ۴۰ سال کارایی مفید خود را از دست خواهند داد و این مهم را باید سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.


مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت عنوان داشت: اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه پدافند غیرعامل وزارت نفت در حال انجام است و یک سند راهبردی پدافند غیرعامل برای تمام بخش ها ابلاغ و یک نقشه راه کامل در حال تدوین و بزودی ابلاغ خواهد شد.


حق بین ادامه داد: مدیران و متخصصان در صنعت نفت باید اشراف کامل به مسائل راهبردی و کلیدی در حوزه پدافند غیرعامل داشته باشند و با انجام اقدامات پیشگیرانه جلو رخدادهای احتمالی را بگیرند.


حق بین در ادامه افزود: رفع مسائل و مشکلات حوزه ایمنی، یکی از کارهای مهم پدافند غیرعامل می باشد و در حوزه ایمنی باید بهترین راهکارها پیاده سازی شود.


وی با اشاره به پیشرفت های مهم و چشمگیر در حوزه پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش و اقدامات جهادی متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، نسبت به سال گذشته کارهای خوبی حاصل شده است، راهبردها و سیاست هایی که به مجموعه ابلاغ شده سرلوحه کارها قرار گرفته و خوشبختانه در حال انجام است‌.


مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت افزود: مطالعات پدافند غیر عامل در حوزه سخت افزار و نرم افزار فناوری اطلاعات و ارتباطات باید تبدیل به یک کتابچه آموزشی شود و این مهم باید در دستور کار مدیران و کارکنان قرار بگیرد.
(پنج شنبه ۲ آذر ۱۴۰۲) ۲۰:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید