جزییات خبر

همسو با بررسی پروژه‌های پدافند غیرعامل

نشست تخصصی بررسی پیشرفت پروژه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه پدافند غیرعامل برگزار شد

نشست تخصصی بررسی پیشرفت پروژه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه پدافند غیرعامل برگزار شد
(سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲) ۱۶:۴۰

نشست تخصصی بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های پروژه‌های پدافند غیرعامل با حضور جانشین و معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت، مدیر اچ‌اس‌ئی و پدافند غیر عامل شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ امیر ابراهیمی منش، رئیس پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست بیان کرد: این نشست به منظور ارائه گزارشات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل مجتمع راهبردی گاز پارس جنوبی محقق شده و امید داریم بتوانیم در سایه همدلی و کارگروهی اقدامات برجسته و شاخصی را در این حوزه به ثبت برسانیم.

ابراهیمی‌منش در ادامه عنوان داشت: اقدامات شاخص و برجسته این مجموعه بزرگ گازی کشور شامل چهار بخش مهم می‌باشد که موافقت نامه سال 1401 با سازمان پدافند غیرعامل، طرح تجمیعی، اهداف و برنامه های ابلاغی سال جاری و مصوبات کمیته پدافند غیرعامل مجتمع با رویکرد تاب‌آوری، پایداری و تداوم تولید را در بر می گیرد.

رئیس پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: پایداری در تولید اولویت اصلی پدافند غیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی است و خوشبختانه با تکیه بر توان داخل و خلاقیت کارکنان جوان و کارآمد مسیر را برای تولید پایدار و صیانت از آن هموار شده است.

وی افزود: در سال جاری، راهکارها و سناریوهای مقابله با تهدیدات مختلف و ترکیبی در مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت دقیق و طبق برنامه‌های ابلاغی سیاست‌گزاری و پیاده‌سازی شده است و امید داریم در سایه همدلی و خرد جمعی اقدامات مهمی به ثبت برسانیم.


ابراهیمی‌منش با اشاره به تولید بیش از 75 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: با تلاش مضاعف تمام متخصصان و کارکنان و با روحیه جهادی و کار بسیجی در این پایتخت بزرگ تولید گاز کشور شاهد تأمین پایدار گاز در فصل زمستان سال جاری و آرامش و رفاه مردم خواهیم بود.

 
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید



(سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲) ۱۶:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید