جزییات خبر

همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار؛

آیین تجلیل از پرستاران و کادر درمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

آیین تجلیل از پرستاران و کادر درمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲) ۲۲:۱۵

همزمان با ولادت باسعادت حضرت زینب (س)، بانوی نمونه‌ی صبر و استقامت و روز پرستار، آیین تجلیل از پرستاران و کادر درمانی در ساختمان ستاد، مرکز سلامت کار در پالایشگاه یکم، درمانگاه شهید محمد جواد تندگویان شهرک مسکونی پارس جم و بیمارستان شهرک توحید برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور مدیر منابع انسانی، رئیس حراست و مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی از مقام شامخ پزشکان و پرستاران پرتلاش در درمانگاه ساختمان ستاد و پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی تجلیل گردید.


بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در مرکز سلامت مجتمع گاز پارس جنوبی و درمانگاه ساختمان ستاد شهید مهدوی ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: حرفه‌ی پرستاری نماد عینی از خود گذشتگی و ایثار برای التیام بخشیدن درد بیماران است.


حیدری با اشاره به تلاش خستگی‌ناپذیر پزشکان و پرستاران مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: پرستاری یک هنر و تخصص کم‌نظیر است که پرستار با عشق و ایثار در این وادی تلاش می‌کند.


وی در ادامه آیین تجلیل از پرستاران با حضور در درمانگاه شهید محمد جواد تندگویان شهرک مسکونی پارس جم، از خدمات ارزشمند پزشکان و پرستاران پرتلاش این مجموعه درمانی تقدیر نمود.


وی در ادامه‌ آیین تجلیل از پرستاران در جمع پرستاران درمانگاه خانواده شهید تندگویان گفت: پرستاری از مشاغلی است که صبوری، استقامت، عشق و ایثار لازمه‌ى آن می‌باشد و بدون این موارد معنای ندارد.


وی در ادامه اظهار داشت: پرستاران با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی در جهت نجات انسان ها، کار بسیار عظیمی را انجام داده و با خلوص نیت به جامعه خدمت می‌کنند.


حیدری در ادامه بازدیدهای فشرده از مراکز درمانی، در جمع پرستاران بیمارستان شهرک توحید حضور یافت و از تلاش شبانه روزی پرستاران و پزشکان این بیمارستان تقدیر و تشکر نمود.


وی در جمع پرستاران بیمارستان شهرک توحید بیان کرد: روز پرستار تجلیل از یک قشر نیست بلکه روز تجلیل از کرامت انسانی است که انسانیت را در سنگ صبور بودن و التیام بخشیدن به هم نوعان می بیند. 


وی ادامه داد: پرستاری وظیفه سنگین و ارزشمندی است و پرستاران به عنوان رکن مهم عرصه بهداشت و درمان، همگام با سایر همکاران خود گام های ارزشمندی برمی دارند.


در پایان مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن تقدیر از زحمات جامعه‌ پزشکی و پرستاری مجتمع، با اهدای شاخه گل، روز پرستار را به همه‌ی پرستاران پرتلاش سراسر مراکز درمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی و شهرک های مسکونی تبریک و تهنیت گفت.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

 

(یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲) ۲۲:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید