جزییات خبر

با پیگیری های مداوم مدیرعامل و تلاش های شبانه روزی منابع انسانی

با پیگیری های مداوم مدیرعامل و تلاش های شبانه روزی منابع انسانی
(پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲) ۲۱:۵۲

بازسازی تعدادی از اتاق های استراحتگاه بیدخون با موفقیت پایان یافت .


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهرام حیدری ، مدیر منابع انسانی بیان کرد: عملیات بازسازی اتاق های کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در استراحتگاه بیدخون با حضور مدیرعامل مورد افتتاح و آماده بهره برداری گردید.

وی با اشاره به وضعیت استراحتگاه بیدخون در سال های گذشته عنوان داشت: با توجه به گذشت سالهای متوالی از راه اندازی استراحتگاه بیدخون و شرایط نامطلوب اتاق ها و دیگر اماکن این مجموعه، با حمایت و رهنمودهای مدیرعامل پرتلاش مجموعه عملیات تعمیر وبازسازی این استراحتگاه در دستور کار مستقیم مدیریت منابع انسانی مجتمع قرار گرفت.

حیدری در ادامه تصریح کرد: با برنامه ریزی و اقدامات اولیه عملیات بازسازی و راه اندازی اتاق های کارکنان ساکن استراحتگاه بیدخون آغاز گردید و اکنون ۵۰ درصد اتاق های این استراحتگاه به صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل و صبح امروز با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح شد.

وی ادامه داد: امید داریم با پیگیری ها و کار شبانه روزی و همراهی دیگر ساکنین محترم بقیه اتاق ها نیز در ردیف تعمیرات اساسی قرار گرفته و رضایت مندی کارکنان عزیزمان را به همراه داشته باشد.

حیدری در ادامه عنوان داشت: تمام تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت استراحتگاه های کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی به کار گرفته ایم و تا حصول نتیجه نهایی در تمام موارد حرکت خواهیم کرد.
(پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲) ۲۱:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید