جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

فرهنگ HSE باید در تمام لایه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی نهادینه شود

فرهنگ HSE باید در تمام لایه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی نهادینه شود
(چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲) ۲۲:۰۶

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست هم‌اندیشی با موضوع" بررسی حوادث اخیر مجتمع گاز پارس جنوبی" با حضور مدیران، متخصصان و کارکنان HSE پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی برگزار شد، گفت: همواره باید حوادث را مورد آنالیز دقیق قرار دهیم و با اشراف کامل بر رخدادها حرکت کنیم.


به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، صبح امروز، چهارشنبه ( 24 آبان‌ماه ) در نشست هم‌اندیشی " بررسی حوادث اخیر مجتمع گاز پارس جنوبی" که با حضور استاد مجید علی‌زاده به عنوان تحلیل‌گر مسائل و حوادث HSE برگزار شد بیان کرد: تمام مدیران و کارکنان باید همیشه این را سرلوحه کارهای خود قرار دهند که در زمینه‌ی HSE، "کجا بوده‌ایم، کجا هستیم و به کجا باید برویم" و بتوانیم این فرهنگ را در تمام لایه‌های این مجموعه بزرگ گازی کشور جاری و نهادینه نماییم.

باهوش در جمع مدیران پالایشگاهی، مدیران، روسا و کارکنان حوزه HSE تصریح کرد: باید پی ببریم اشکال کار کجاست و مشکلات را در سایه هم‌فکری، خرد جمعی ریشه‌یابی کنیم و هر حادثه‌ای که آنالیز می‌کنیم عوامل متعددی که در بروز آن حادثه نقش دارند را به صورت مستقیم و غیر مستقیم بررسی نماییم.

وی ادامه داد: کارکنان پرتلاش مجتمع باید با چشمان بینا کارها را رصد کنند، بر مسائل مختلف اشراف کامل و بر روی شاخص‌ها تمرکز ویژه و جدی داشته باشند.

وی گفت: فرهنگی را که من در مجتمع گاز پارس جنوبی به دنبال آن هستم را با جدیت پیگیری کنید، اشکالات را بررسی و مشکلات را به صورت 100‌درصدی ریشه‌یابی کنید.

باهوش در ادامه بیان کرد: روسا، متخصصان و کارکنان ایمنی، بهداشت و محیط زیست خیلی جدی‌تر به مسائل ورود کنند، در کارها مکمل یکدیگر باشند تا بتوانیم در کاهش حوادث تاثیر‌گذار باشیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه، به آستانه‌ی ورود به فصل زمستان اشاره نمود و افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و اوج گرفتن کارها در حوزه عملیات و تولید به صورت شبانه‌روزی گام برداریم

وی افزود: فصل تابستان و تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها را پشت سر گذاشتیم و باید با یک تفکر و نگاه ویژه به تعمیرات اساسی پیش رو بپردازیم و باید تیم‌های تعمیرات اساسی قوی و باتجربه در زمینه HSE تشکیل شود
.
.
(چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲) ۲۲:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید