جزییات خبر

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران:

با ورود به روزهای سرد سال، ضریب دقت‌ و مراقبت‌ها در پالایشگاه‌های گازی کشور افزایش خواهد یافت

با ورود به روزهای سرد سال، ضریب دقت‌ و مراقبت‌ها در پالایشگاه‌های گازی کشور افزایش خواهد یافت
(چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲) ۱۲:۴۶

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در نشست با مدیران عامل و کارکنان پالایشگاه‌‌های گازی کشور گفت: با ورود جدی به روزهای سرد سال و فصل مهم تولید، باید دقت و مراقبت‌ها به صورت 100 درصدی در بخش‌های مختلف پالایشگاهی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در نشست صبح امروز، ( سه شنبه 23 آبان‌ماه ) با حضور مدیران عامل شرکت‌های پالایشی گاز کشور، مدیرعامل و مدیران پالایشگاه سیزده گانه مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت برخط برگزار شد بیان کرد: فضای امسال با فضای سال‌های گذشته متفاوت است و اطمینان دارم که با تجارب ارزشمند شما متخصصان و کارکنان پرتلاش حماسه دیگر را رقم خواهیم زد.

زمانی در این نشست با اشاره به اقدامات شایسته کارکنان پالایشگاه‌های گازی کشور، تصریح کرد: متخصصان و کارکنان شرکت‌های پالایشی گاز کشور جزء شاخص‌ترین و پرتلاش‌ترین مجموعه شرکت ملی گاز و وزارت نفت هستند و امید داریم در سایه همدلی و کارگروهی دستاوردهای بسیار ارزشمندی در فصل زمستان به ثبت برسانیم.

وی ادامه داد: موارد فنی و مشکلاتی که در حین عملیات در پالایشگا‌ه‌ها رخ می‌دهد را در حداقل زمان ممکن مدیریت نمایید، شایسته است گزارشات به صورت دقیق و منطبق با رخدادها ارسال گردد و تمام موضوعات فنی و مهم به مدیران ارشد بازتاب داده شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با اشاره به نقش والای کارکنان اچ‌اس‌ئی عنوان داشت: نیروهای پرتلاش اچ‌اس‌ئی به عنوان اولین و آخرین حلقه در صحنه تولید و عملیات هستند و همیشه جسارت و شهامت را سرلوحه‌ی کارهای خود قرار داده و مدیران عامل پالایشگاهی نیز باید به صورت ویژه از کارکنان این حوزه حمایت نمایند.

زمانی افزود: مدیران پرتلاش شرکت‌های پالایشی شایسته است در ماه‌های پیش رو، در ساعات شب از مجموعه تاسیسات بازدید به عمل آورند که همکاران شیفت شب این احساس داشته باشند که مجموعه مدیران واقف به زحمات ارزشمند آنها هستند.

وی در پایان عنوان داشت: با انجام اقدمات جهادی، برنامه‌ریزی دقیق و همت بلند شما متخصصان و کارکنان شرکت‌های پالایشی گاز کشور از زمستان امسال نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد و دستاورد دیگری در کارنامه درخشان شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت ثبت خواهد شد، ان‌شاءالله


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید


(چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲) ۱۲:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید